Et det dumt?

Miss Beckham

Betatt av forumet
Vi skal ha dåp for lillemor til søndag. Selskapet begynner kl 15.00. Vi skal i kirka etter selskapet.
Så er jeg innvitert til jentekveld på lørdag. Høres det dumt ut om jeg går på den jentekvelden når jeg skal ha dåp dagen etter?(Vi skal drikke også ut på byen)
Hadde du gjort det?

Det kommer vel helt an på hvordan du ligger an med forberedelsene det.
Ville ikke gått ut om det ble sykt stress for å rekke å bli ferdig på søndag.

ORIGINAL: Frk.Mamma

jeg hadde ikke rt det, men jeg vet jeg blir fyllesjuk da og ville heller brukt tiden dagen etterpå og stelle istand til dåpen

Personlig hadde jeg ikke gjort det, da hadde jeg heller tatt byen neste helg.
men jeg hadde ikke sett dumt på deg om du hadde valgt anderledes enn meg

Jeg hadde aldri hatt tid, vi ordnet og laget mat til sent på kveld. dagen før dåpen..

Men har du alt under kontroll og er 100% dagen etter så ser jeg ikke problemet med å dra ut :)

Sikker på at du skal i kirka etter selskapet?
Jeg hadde nok ikke gjort det, brått er man i dårlig form og hele dagen er ødelagt.

Med tanke på hvor fort jeg blir revet med i god stemning me jentene så hadde jeg ikke turt det...[8D]

Hadde eg aldri gjort=) men litt fordi eg styrte med alt og var super stressa:p så blir eg fylla sjuk og:p Ville vært helt opplagt i min unges dåp=)

ORIGINAL: Rosella

Med tanke på hvor fort jeg blir revet med i god stemning me jentene så hadde jeg ikke turt det...[8D]

sign

hvis alt er klart, hadde jeg tatt med en rolig kveld og dratt tidligere hjem enn de andre, men ikke utpå byn til seint på natt.

Jeg hadde ikke gjort det, men det er fordi at når vi har hatt dåp så har jeg ordnet alt selv og da brukt lørdagen til dette og vært sliten om kvelden så jeg trengte søvn...

.. men det ser jo du. Har du overskudd til å gå på jentekveld selv om dere skal ha dåp dagen etter så synes jeg du skal gjøre det[:)]

ORIGINAL: Bridezilla89

Personlig hadde jeg ikke gjort det, da hadde jeg heller tatt byen neste helg.
men jeg hadde ikke sett dumt på deg om du hadde valgt anderledes enn meg

Jeg ville ikke gjort det.... Tenk hvis du ødelegger hele søndagen??

Det er jo egentlig opp til deg selv å bestemme!

Men om jeg var i din situasjon så hadde ikke jeg gjort det.

Nei det hadde jeg ikke gjort.. Det hadde jeg ventet med til en annen helg..

ORIGINAL: neselo

Nei det hadde jeg ikke gjort.. Det hadde jeg ventet med til en annen helg..

Back
Topp