Et døgn og 13 timer

vet veldig godt hvordsn du har det, skal på ul i morgen og både gruer og gleder meg.. fordi det har gått bra ca 2 av 10 ganger...så er vant med å høre dette ser desverre ikke normalt ut:(
Uff :( Så grusomt :( Håper det går bra for deg ❤️ Skal tenke på deg ❤️

Husker ikke helt hva du har skrevet Smokk@ men var det sånn at de hadde funnet tom fostersekk denne gangen også? Eller skal du inn på første UL sjekk nå?
Har på følelsen jeg også at det ikke går rette veien for meg men.. har håpet oppe fordi[emoji173]️

Jeg har det akkurat som deg, lav HcG og mistanke om BO... er egentlig 6+5 i dag. TUL (pga brun utflod) 6+0 viste en tom fostersekk, alt for liten i forhold til alderen. Skulle få cytotec 6+3, men da hadde hcg steget fra 1700 til 2900, og legen ville vente med cytotec. Jeg er HELT sikker på at fostersekken fortsatt er tom. Skal måle hcg igjen om et par dager, men kjenner på hele meg at dette ikke er håpefullt. Haaaaater den ekle ventetiden, klarer ikke tenke på noe annet.

Jeg har det akkurat som deg, lav HcG og mistanke om BO... er egentlig 6+5 i dag. TUL (pga brun utflod) 6+0 viste en tom fostersekk, alt for liten i forhold til alderen. Skulle få cytotec 6+3, men da hadde hcg steget fra 1700 til 2900, og legen ville vente med cytotec. Jeg er HELT sikker på at fostersekken fortsatt er tom. Skal måle hcg igjen om et par dager, men kjenner på hele meg at dette ikke er håpefullt. Haaaaater den ekle ventetiden, klarer ikke tenke på noe annet.

Huff.. mistanke om BO jeg også! Får vite i morgen på ul.. er så spent, å gruer meg masse :-(
Vi får bare krysse fingrene alle sammen, å håpe på det beste! Det er vel en mening med alt [emoji173]️

Husker ikke helt hva du har skrevet Smokk@ men var det sånn at de hadde funnet tom fostersekk denne gangen også? Eller skal du inn på første UL sjekk nå?
Har på følelsen jeg også at det ikke går rette veien for meg men.. har håpet oppe fordi[emoji173]️
Skal inn på første sjekk i morgen. Men hadde en bo for 7 år siden ja.. krysser fingrene for oss alle ❤️

Min HCG var på 1800 og 3300.. da må jeg ha vært rundt 17 og 19 dpo. Syns det hørtes merkelig høyt ut.. men legen var visst fornøyd med det..

Lykke til idag :)

Lykke til idag.

Lykke til i kveld. Krysser fingre for gode nyheter. :)

Back
Topp