Uff Så grusomt Håper det går bra for deg Skal tenke på degvet veldig godt hvordsn du har det, skal på ul i morgen og både gruer og gleder meg.. fordi det har gått bra ca 2 av 10 ganger...så er vant med å høre dette ser desverre ikke normalt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff Så grusomt Håper det går bra for deg Skal tenke på degvet veldig godt hvordsn du har det, skal på ul i morgen og både gruer og gleder meg.. fordi det har gått bra ca 2 av 10 ganger...så er vant med å høre dette ser desverre ikke normalt ut
Jeg har det akkurat som deg, lav HcG og mistanke om BO... er egentlig 6+5 i dag. TUL (pga brun utflod) 6+0 viste en tom fostersekk, alt for liten i forhold til alderen. Skulle få cytotec 6+3, men da hadde hcg steget fra 1700 til 2900, og legen ville vente med cytotec. Jeg er HELT sikker på at fostersekken fortsatt er tom. Skal måle hcg igjen om et par dager, men kjenner på hele meg at dette ikke er håpefullt. Haaaaater den ekle ventetiden, klarer ikke tenke på noe annet.
Skal inn på første sjekk i morgen. Men hadde en bo for 7 år siden ja.. krysser fingrene for oss alleHusker ikke helt hva du har skrevet Smokk@ men var det sånn at de hadde funnet tom fostersekk denne gangen også? Eller skal du inn på første UL sjekk nå?
Har på følelsen jeg også at det ikke går rette veien for meg men.. har håpet oppe fordi[emoji173]️
Min HCG var på 1800 og 3300.. da må jeg ha vært rundt 17 og 19 dpo. Syns det hørtes merkelig høyt ut.. men legen var visst fornøyd med det..Jeg har det akkurat som deg, lav HcG og mistanke om BO... er egentlig 6+5 i dag. TUL (pga brun utflod) 6+0 viste en tom fostersekk, alt for liten i forhold til alderen. Skulle få cytotec 6+3, men da hadde hcg steget fra 1700 til 2900, og legen ville vente med cytotec. Jeg er HELT sikker på at fostersekken fortsatt er tom. Skal måle hcg igjen om et par dager, men kjenner på hele meg at dette ikke er håpefullt. Haaaaater den ekle ventetiden, klarer ikke tenke på noe annet.
Tusen takk Får iallfall være medlem av juni gruppa noen timer til..Lykke til idag
Tusen takk [emoji173]️ Får iallfall være medlem av juni gruppa noen timer til..
Tusen takkMasse lykketil i dag.. krysser fingrene for att alt er som d skal å at du får se en liten spire med bankende hjerte[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takkLykke til idag.
Ja kl 20masse lykke til, er det lenge igjen?
Tusen takkLykke til, krysser fingrene for at alt er bra
Tusen takkLykke til i kveld. Krysser fingre for gode nyheter.
Da har jeg endret timen til kl 17