Et døgn og 13 timer

Smokk@

Gift med forumet
Junilykke2018
til ultralyd :( Har nesten lyst til å ikke dra.. Blir dårlig bare ved tanken. Skjønner ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå. :nailbiting: Er kvalm og stresset. Vil ikke høre hva legen kommer til å si. Bare vet det går rett vest :( Fader altså.. dritt opplegg. Den dumme dumme magefølelsen :(

Huff, håper du får fylt dagen idag, sånn at tiden går raskest mulig, krysser fingrene for deg <3

Huff, håper du får fylt dagen idag, sånn at tiden går raskest mulig, krysser fingrene for deg <3
Tusen takk ❤️ Nok å gjøre både i dag og i morgen.. jeg er jo så blåst at jeg tok senest mulig time i morgen i tilfelle det er noe som vokser inni der.. tenkte at da har det flest mulig timer på å vokse :hilarious: Huff, blir jo helt rar av det her.

Hvorfor tror du det går dårlig?? Den følelsen hadde jeg også på mandag da jeg var på tul, men alt så bra ut da[emoji16][emoji1360] lykke til i morgen uansett[emoji4]

Hvorfor tror du det går dårlig?? Den følelsen hadde jeg også på mandag da jeg var på tul, men alt så bra ut da[emoji16][emoji1360] lykke til i morgen uansett[emoji4]
Tusen takk ❤️ Sist jeg var gravid var det bare en tom fostersekk.. ble oppdaget etter tre mnd. Derfor jeg vil ha tidlig ultralyd nå. Hvor langt er du på vei? Jeg orker ikke å gå å lure, dårlig magefølelse. :( Vil ikke gå å glede meg for så å evt finne en tom fostersekk senere.

Tusen takk [emoji173]️ Sist jeg var gravid var det bare en tom fostersekk.. ble oppdaget etter tre mnd. Derfor jeg vil ha tidlig ultralyd nå. Hvor langt er du på vei? Jeg orker ikke å gå å lure, dårlig magefølelse. :( Vil ikke gå å glede meg for så å evt finne en tom fostersekk senere.

Det forstår jeg veldig godt! Dette er mitt 3 svangerskap og det er første gang jeg er så nervøs fordi flere rundt meg har oppdaget ma så sent. Ville derfor ha tul for å sjekke om det var liv sånn at jeg ikke går lenge å tror at alt er greit hvis det ikke er det. Er 8+2 i dag og var på tul på mandag (8+0, men jordmor mente da jeg var 8+5). Det går nok bedre enn du tror uansett, sjeldent man mister eller ting går gale flere ganger på rad.

Det forstår jeg veldig godt! Dette er mitt 3 svangerskap og det er første gang jeg er så nervøs fordi flere rundt meg har oppdaget ma så sent. Ville derfor ha tul for å sjekke om det var liv sånn at jeg ikke går lenge å tror at alt er greit hvis det ikke er det. Er 8+2 i dag og var på tul på mandag (8+0, men jordmor mente da jeg var 8+5). Det går nok bedre enn du tror uansett, sjeldent man mister eller ting går gale flere ganger på rad.
Takk for oppmuntrende ord ❤️ Så deilig å være lenger på vei da :)

Håper magefølelsen tar feil og at du ser en sprell levende liten baby :) Masse lykke til <3

Kjenner så godt til den nervøsiteten og bekymringen :sorry: Vi er mestre på å tenke det verste med en gang! Det er forferdelig at du opplevde det du opplevde sist, men jeg er sikker på at du kommer til å få en kjempefin opplevelse i morgen! Det unner jeg deg! :Heartred

Lett for meg å skrive, men prøv og finne på noe du er ekstra glad i nå i kveld om det så er god mat (hvis du orker tanken på mat), en god film eller hva som helst som gjør sjela godt:)

En god klem sendes til deg :)

Kjenner så godt til den nervøsiteten og bekymringen :sorry: Vi er mestre på å tenke det verste med en gang! Det er forferdelig at du opplevde det du opplevde sist, men jeg er sikker på at du kommer til å få en kjempefin opplevelse i morgen! Det unner jeg deg! :Heartred

Lett for meg å skrive, men prøv og finne på noe du er ekstra glad i nå i kveld om det så er god mat (hvis du orker tanken på mat), en god film eller hva som helst som gjør sjela godt:)

En god klem sendes til deg :)
Ja vi skal ut og spise, sønnen min fyller 14 i dag :) Så denne dagen flyr nok.. så er det jobb i morgen.. vil bare ha det overstått.

Bare gruer meg så fælt.. ikke lyst til å begynne å grine mens jeg ligger der med beina i været. :(

Bare gruer meg så fælt.. ikke lyst til å begynne å grine mens jeg ligger der med beina i været. :(

Mest sannsynlig kommer du til å få en kjempefin opplevelse! Prøv å tenke positivt selv om det er vanskelig <3 Jeg heier på deg og spiren din!

Eg har det akkurat som deg. Oppdaga MA veke 9 sist. Det er rett og slett ein drittfølelse.. eg skal ta hcg prøve på fredag. Og ein neste veke. Eg har så lyst å glede meg, men samtidig være forberedt..

vet veldig godt hvordsn du har det, skal på ul i morgen og både gruer og gleder meg.. fordi det har gått bra ca 2 av 10 ganger...så er vant med å høre dette ser desverre ikke normalt ut:(

Back
Topp