Et dåpskort!

Jeanies lille verden

Gift med forumet
Og et lite forsøk på utfordringen til Wild Orchid Challenge [8D] Var der inne å titta, og FY så flinke alle er... skrekk og gru, håper jeg når opp til det nivået en dag [:D][8D]

Men iallefall, her er mitt lilla dåpskort [;)] Bilder og detaljer i bloggen [;)]

Så flott, liker måten du har samlet pynten på. [:)]
Kjempeherlig motiv også. [:)]

Blir så imponert over måten du får alt til å harmonere så veldig... Og den fargeleggingen, hva bruker du?? Har kjøpt copic, og er fornøyd med de, men lurer på om jeg burde hatt mye lysere farger... synes det blir for mørt når jeg tegner...

ORIGINAL: SigneK

Blir så imponert over måten du får alt til å harmonere så veldig... Og den fargeleggingen, hva bruker du?? Har kjøpt copic, og er fornøyd med de, men lurer på om jeg burde hatt mye lysere farger... synes det blir for mørt når jeg tegner...

Jeg har promarkers, og elsker dem over ALT på jord!!! [:D]
Men... skulle nok hatt flere farger ja, for det er vanskelig å få skygger med bare en av hver farge [8D]
Mangler også en del farger, har plandt anna ikke lilla [8D]

Så nyydelig. Ja de har et høyt nivå der inne og på totally tilda også synes jeg. Men elsker å prøve meg likevel. Er jo sånn man lærer. Og så herlig og vakkert komponert kortet ditt var, så var det et flott bidrag[:D]

ORIGINAL: bettand

Så nyydelig. Ja de har et høyt nivå der inne og på totally tilda også synes jeg. Men elsker å prøve meg likevel. Er jo sånn man lærer. Og så herlig og vakkert komponert kortet ditt var, så var det et flott bidrag[:D]

Ja helt vilt, så du den "kaka" eller?? jeg er STUM av beundring!!! måtte legge meg til som følger i bloggen hennes, bad også om en tutorial eller link til mal [8D][:D] Tror ikke jeg får sove inatt [8D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Ja helt vilt, så du den "kaka" eller?? jeg er STUM av beundring!!! måtte legge meg til som følger i bloggen hennes, bad også om en tutorial eller link til mal [8D][:D] Tror ikke jeg får sove inatt [8D]

Ja det er så mange skikkelig kreative der ute, men jeg bare elsker sånne utfordringer. Gi meg en vanskelig ting å lage av papir og jeg kan kose meg lenge med det jeg[:D][:D]

men er ikke promarkers og copic cketch det samme da?? Tror i hverfall at jeg skal skaffer meg mye lysere farge

ORIGINAL: SigneK

men er ikke promarkers og copic cketch det samme da?? Tror i hverfall at jeg skal skaffer meg mye lysere farge

Er vel noe ala samme prinsippet tror jeg... [8|] Men bare tror [8D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Ja det er så mange skikkelig kreative der ute, men jeg bare elsker sånne utfordringer. Gi meg en vanskelig ting å lage av papir og jeg kan kose meg lenge med det jeg[:D][:D]

Jaaa, enig [:D]

Du er bare fantastisk med de blomstersammensetningene dine altså....! [:D]
Jeg har latt meg inspirere og bestilt flere typer blomster nå [8D]
Også mens jeg var i gang med å trøstesjåppe (var hjemme fra jobb pga sykt barn [;)]) så bestilte jeg meg 11 nye promarkers, bare lyse nyanser, for jeg har heller ikke nok! [8D][:D][;)][:)]

ORIGINAL: Skattene mine

Du er bare fantastisk med de blomstersammensetningene dine altså....! [:D]
Jeg har latt meg inspirere og bestilt flere typer blomster nå [8D]
Også mens jeg var i gang med å trøstesjåppe (var hjemme fra jobb pga sykt barn [;)]) så bestilte jeg meg 11 nye promarkers, bare lyse nyanser, for jeg har heller ikke nok! [8D][:D][;)][:)]

Åh, du er jo liiite heldig da [8D] Tror jeg må få hjelp av mine flinke utenlandsshoppere til å anskaffe meg flere tusjer ja, hehe [:D] Og så bra jeg kunne være til inspirasjon for deg, kjempekoseliiiig [:D]

ORIGINAL: [Mon]

Så fint det var! Utrolig flott pynta!!!

Takk var morro å bruke noe anna enn KUN roser... må bevege meg utenfor "comfort-sona" mi altså [8D]

Back
Topp