Et barn til?

Siljemor

Betatt av forumet
slettet
 
sammer her.. er 18 mnd mellom mine 2.. er kjempekjekt, for da har dem hverandre å leke med til enhver tid
 
Vi har 17mnd'er og 22mnd'er imellom vi...[;)]
Kjempe kjekk alder forskjell,de har mye glede av hverandre!
Skal du vente et helt år til nå,så skal jo bebisen ligge i magen i 9mnd'er og...
Ang hva som bør ligge ti lrette før barn nr 2,så vil jeg si den rette viljen for det![:)]
En greier det en vil!!![:D]
Lykke til med avgjørelsen...
 
Har også lyst på flere barn, men veier litt frem og tilbake når det blir. Er jo koselig å ha noen år alene med Amalie også, har tenkt å kanskje vente til hun er 3-4år, men får se det litt an.
Har nettopp satt inn spiral, så med en gang blir det hvertfall ikke![;)]
 
Her blir det tett, lille jenta vår kom til verden 12.juli 2005 og nå i desember kommer lillesøss/bror, så det blir vel 16 mndr imellom[:)]
 
jeg fikk min første i august 2005 og vi har snakka om at jeg skal slutte med p-pilla om ca en mnd. Så da får vi se hvor lang tid det tar før nestemann er på vei!!! [:D]
Trenger man å legge så mye mer til rette for nr 2 enn man gjorde for nr 1 da? Nå er du jo egentlig bare mye bedre forberedt enn første gang!
 
jeg hadde ønsket meg mindre forskjell på våre, men grunnet studier osv var det ikke tid og rom for det, så nå blir det fem års forskjell. Men jeg har sett mange eksempler på at det går bra-leste nettop en artikkel hvor man hadde kommet frem til at frm år var den ideale aldersforskjell....men egentlig tror jeg at mere enn fem år er ganske mye, men alt i alt er det vel argumenter både for "tette"søsken, men også med litt mere avstand. Det blir vel opp til hvert enkelt par å se hva som passer best.
 
Back
Topp