Et ønske om at tre skal bli fire <3

❤️ 8+3

En uke siden første TUL og en uke igjen til neste. Synes tiden går så innmari sakte, kanskje ikke rart når hver bidige dag blir tilbragt på sofaen :wacky: I morgen har jeg brukt kvalmestillende i to uker og det har virkelig vært redningen for meg altså. Nå får jeg i meg noe næring og det hjelper på :)

Ellers kommer jeg ikke unna at jeg er ganske redd. Har konstant en klump i brystet og føler jeg ikke klarer å trekke pusten ordentlig. Jeg synes det er uendelig lenge til neste ultralyd og jeg klarer ikke se for meg at vi skal få gode nyheter enda en gang. Men samtidig føler jeg meg veldig gravid fremdeles, så jeg håper alt er bra :)

Symptomer:
Kvalme, trøtthet, ligamentsmerter, innmari sensitiv luktesans (takler ikke lukten av såpe, kjøleskapet og matlaging... og heller ikke lukten av vedfyring, så håper på mildvær ASAP :hilarious:). Ellers er magen oppblåst og brystene ømme, spesielt brystknoppene. Kan gjerne slippe kvalmen fremover, men kjenner jeg meg selv rett, så hadde jeg vel blitt livredd om jeg plutselig følte meg bra :rolleyes:
 
❤️ 9+3

Alt bra på TUL i dag. Lille bamsemumsen er akkurat så stor som den skal. Spreller med armer og bein. Sterke, gode hjerteslag ❤️ Gyn sier at nå blir det baby, så jeg håper av hele mitt hjerte at han har rett! Jeg fikk beskjed om å ta kontakt dersom jeg blir engstelig og har behov for ny kontroll. Må jo bare være innmari takknemlig for denne oppfølginga :)

Jeg har også fått kjøpt et par gravidbukser og bestilt time hos jordmor. Føles mer virkelig nå og jeg tør å tro litt mer på at det kan gå bra. ❤️
 
❤️ 9+3

Alt bra på TUL i dag. Lille bamsemumsen er akkurat så stor som den skal. Spreller med armer og bein. Sterke, gode hjerteslag ❤️ Gyn sier at nå blir det baby, så jeg håper av hele mitt hjerte at han har rett! Jeg fikk beskjed om å ta kontakt dersom jeg blir engstelig og har behov for ny kontroll. Må jo bare være innmari takknemlig for denne oppfølginga :)

Jeg har også fått kjøpt et par gravidbukser og bestilt time hos jordmor. Føles mer virkelig nå og jeg tør å tro litt mer på at det kan gå bra. ❤️
Åh, det hørtes ut som en veldig hyggelig gynekolog. Så bra at alt ser bra ut :Heartred
 
❤️ 9+3

Alt bra på TUL i dag. Lille bamsemumsen er akkurat så stor som den skal. Spreller med armer og bein. Sterke, gode hjerteslag ❤️ Gyn sier at nå blir det baby, så jeg håper av hele mitt hjerte at han har rett! Jeg fikk beskjed om å ta kontakt dersom jeg blir engstelig og har behov for ny kontroll. Må jo bare være innmari takknemlig for denne oppfølginga :)

Jeg har også fått kjøpt et par gravidbukser og bestilt time hos jordmor. Føles mer virkelig nå og jeg tør å tro litt mer på at det kan gå bra. ❤️
Nå blir det baby ❤️
 
Nå blir det baby ❤️
Krysser fingrene ❤️ Håper også at det går fint med deg etter forholdene. Har tenkt så mye på deg. Håper så inderlig at koronaen tar seg en bolle og kommer seg langt vekk så du får kommet deg til Danmark for å hente hjem terminspira di ❤️
 
Så deilig at alt ser bra ut og at gynekologen er så positiv! :happy:
Og så fint at du lar det synke litt mer inn nå. Nyt graviditeten ❤️
 
Så deilig at alt ser bra ut og at gynekologen er så positiv! :happy:
Og så fint at du lar det synke litt mer inn nå. Nyt graviditeten ❤️
Ja, det er så utrolig deilig. Er bare nødt til å tro på at det kan gå bra og det føles godt ❤️ Håper alt står bra til med deg og lille Iver :joyful:
 
Ja, det er så utrolig deilig. Er bare nødt til å tro på at det kan gå bra og det føles godt ❤️ Håper alt står bra til med deg og lille Iver :joyful:

Det kan gå bra, og denne gangen skal det gå bra! ❤️

Vi storkoser oss ❤️
 
❤️ 10+2

Hatt første time hos jordmor som var utrolig hyggelig. Får veldig god oppfølging og grunnet lavt stoffskifte går det visst under risikosvangerskap. Synes det er en litt skummel tanke, men stoffskifte følges tett opp og er bra nå. Ellers har jeg hørt hjertelyd to ganger denne uka. En gang hos jordmor og en gang med doppler hjemme, så utrolig koselig ❤️

Formen er bedre og det er herlig. Var først utrolig bekymra, men etter en ultralyd og etter å ha hørt hjertelyd to ganger, så må jeg bare være takknemlig for at jeg kan leve litt mer. Nå håper jeg de neste to ukene går raskt, så jeg får tatt en ultralyd og sett at ting ser fint ut i uke 12. Det hadde vært fint ❤️
 
❤️ 11+4

Endelig 12 uker straks! Kan ikke tro at jeg har kommet hit. Den siste tiden har formen min blitt bedre og bedre. Jeg slutta med kvalmestillende sist helg og det går foreløpig fint. Har flere perioder med kvalme gjennom dagen, men det er absolutt overkommelig. Ellers har jeg symptomene ømme bryster, ligamentsmerter, forsterka luktesans og trøtt.

Etter å ha vært fryktelig redd de siste dagene tok jeg i går kontakt med gynekologen jeg har brukt. Han sa tidligere at jeg bare kunne ringe ved behov og jammen fikk jeg time allerede i dag. Og der fikk vi se det perfekte lille knøttet vårt igjen ❤️ I følge gyn tilsvarer målene nå 12+0/1 og jeg er så letta. Alt så helt perfekt ut, så nå må jeg prøve å senke skuldrene og tro på at det skal bli baby :shy:
 
Last edited:
❤️ 11+4

Endelig 12 uker straks! Kan ikke tro at jeg har kommet hit. Den siste tiden har formen min blitt bedre og bedre. Jeg slutta med kvalmestillende sist helg og det går foreløpig fint. Har flere perioder med kvalme gjennom dagen, men det er absolutt overkommelig. Ellers har jeg symptomene ømme bryster, ligamentsmerter, forsterka luktesans og trøtt.

Etter å ha vært fryktelig redd de siste dagene tok jeg i går kontakt med gynekologen jeg har brukt. Han sa tidligere at jeg bare kunne ringe ved behov og jammen fikk jeg time allerede i dag. Og der fikk vi se det perfekte lille knøttet vårt igjen ❤️ I følge gyn tilsvarer målene nå 12+0/1 og jeg er så letta. Alt så helt perfekt ut, så nå må jeg prøve å senke skuldrene og tro på at det skal bli baby :shy:


Vis vedlegget 349019
Sååå kjekt! Gratulerer så masse med basically fullført første trimester! :Heartred
 
Sååå kjekt! Gratulerer så masse med basically fullført første trimester! :Heartred
Det var helt fantastisk! Føles uvirkelig å ha kommet så langt ❤️ Håper alt står bra til med deg også! Nå skal det bli baby på oss begge to ❤️
 
❤️ 11+4

Endelig 12 uker straks! Kan ikke tro at jeg har kommet hit. Den siste tiden har formen min blitt bedre og bedre. Jeg slutta med kvalmestillende sist helg og det går foreløpig fint. Har flere perioder med kvalme gjennom dagen, men det er absolutt overkommelig. Ellers har jeg symptomene ømme bryster, ligamentsmerter, forsterka luktesans og trøtt.

Etter å ha vært fryktelig redd de siste dagene tok jeg i går kontakt med gynekologen jeg har brukt. Han sa tidligere at jeg bare kunne ringe ved behov og jammen fikk jeg time allerede i dag. Og der fikk vi se det perfekte lille knøttet vårt igjen ❤️ I følge gyn tilsvarer målene nå 12+0/1 og jeg er så letta. Alt så helt perfekt ut, så nå må jeg prøve å senke skuldrene og tro på at det skal bli baby :shy:


Vis vedlegget 349019
Det er jo bare så fint❤️ Håper du klarer å slappe av litt mere nå og nyte at dere skal bli 3❤️
 
Ååå nå ble jeg glad!! :joyful: Gratulerer med vellykket ultralyd, og bedre form :joyful::Heartred
 
❤️ 11+4

Endelig 12 uker straks! Kan ikke tro at jeg har kommet hit. Den siste tiden har formen min blitt bedre og bedre. Jeg slutta med kvalmestillende sist helg og det går foreløpig fint. Har flere perioder med kvalme gjennom dagen, men det er absolutt overkommelig. Ellers har jeg symptomene ømme bryster, ligamentsmerter, forsterka luktesans og trøtt.

Etter å ha vært fryktelig redd de siste dagene tok jeg i går kontakt med gynekologen jeg har brukt. Han sa tidligere at jeg bare kunne ringe ved behov og jammen fikk jeg time allerede i dag. Og der fikk vi se det perfekte lille knøttet vårt igjen ❤️ I følge gyn tilsvarer målene nå 12+0/1 og jeg er så letta. Alt så helt perfekt ut, så nå må jeg prøve å senke skuldrene og tro på at det skal bli baby :shy:


Vis vedlegget 349019
Dette blir baby fine deg ❤️
 
Back
Topp