Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha[emoji4] Skal visst bytte annenhver dag. Har den med 100 ug.Jeg gjorde det. Men forsøket ble avbrutt da slimhinnen ikke vokste nok...Byttet hver tredje dag...
Noen som KUN har brukt Estradot i fryseforsøk? Byttet dere annenhver dag da? Synes jeg ser mange bruker det sammen med Progynova så ble litt stresset her[emoji23]
Jeg brukte kun 100ug/døgn Estradot, byttet hver 3.dag (vet ikke hvorfor det ikke var hver 2. som de fleste andre). Også på FS, og som du vet gikk det veldig fint[emoji4] Tror det er standard hos dem å bruke Estradot.
I utgangspunktet skal det være nok med enten Estradot ELLER progynova, så lenge man ikke sliter med å få slimhinnen tykkk nok og derfor må ha enda større dose østrogen. Estradot-plasteret vil jo også avgi virkestoff hele døgnet, og slipper å gå innom fordøyelsessystemet/leveren, så burde sånn sett gi enda jevnere opptak i kroppen også.
Du har vel sikkert brukt bare progynova på frys før? Da holder det sikkert i massevis med bare Estradot nå! Lykke til og god sommer[emoji4]
Ja, stemmer[emoji2] Du ble jo gravid med på fryseforsøk! Er så redd den ene på frys ikke klarer opptining[emoji20] Takk for forklaring[emoji4] Ble litt klokere nå! Nei, har kun hatt fryseforsøk i naturlig syklus jeg så dette er nytt for meg! Pleier å ha fin tykkelse på slimhinna[emoji4]
Så dere har fortsatt en på frys? Så flott[emoji2] Hvor langt er du på vei nå? Vet dere hva det blir?Bare hyggelig[emoji4] Da går det sikkert fint med Estradot, og de sjekker jo med ul underveis og kan justere dose om nødvendig.
Skjønner du er redd for at den ikke skal overleve, men må jo bare håpe på det. Hvertfall mye større sjanse for det enn for at den ikke skal det! Vi hadde to blasto på frys og den første de tok opp overlevde, så det er min eneste erfaring med frys. Håper alt går etter planen og den endelig sitter for deg denne gangen!
Så dere har fortsatt en på frys? Så flott[emoji2] Hvor langt er du på vei nå? Vet dere hva det blir?