Esereth!

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Hvordan går d med hesten din? [;)] Er d en varblodstraver? Jeg har ei kaldblodstraver hoppe på 3 som jeg skal ri inn nå. Gleeeeder meg til å ri igjen. vi har lagt ridebane og alt her hos oss nå [:D] Er så stas atte..

joda det går bra med henne,har jo henne bare på prøve forløpig men hu er ei sikkelig merr..
sprker og sånn og prøver og være sjef men ser ut som hu har funnet tonen med meg da for når jeg kommer i stallen knegger hun til meg allerede jeg fikk hu på torsdag og hu er så blid når jeg holder på med henne...
så vis jeg skal ha henne blir hu nok traver er ett utrolig steg på henne,hadde kalblods hoppe før jeg gøy det oxo men hadde lyst på noe mer fart denne gangen!

har du bilde[:D]

Så bra dere har funnet tonen [:D] Jeg fikk mi hoppe gratis som åring av ei venninne p.g.a hesten var "villhest", overhodet ingen trenig så fikk de henne ikke inn på henger (selfølgelig ikke), ble mye stress, lang historie. Det endte med at jeg fikk henne siden jeg bodde rett bortenfor. Skulle ikke ha hest enda fordi jeg gikk på skole akkurat da, men jeg tok i mot hu [;)] Har planer om å kjøpe meg en Amerikansk quarterhoppe også. Har drevet med westernridning i noen år og er helt hekta. Masse hestepsykologi, kjempe spennende!! Kjører du hesten din? Det er kjempe artig!! Var borte i travere en periode da jeg var yngre.

ja jeg kjøre hjemme selv i trening men ikke på banen...

Har ikke lengre på dataen, men jeg tenkte jeg skulle ut å ta en dag. Begynner å få fin sommerpels også nå [:D]

Back
Topp