Escuro

sjukesøster

Forumet er livet
Korleis går det med flyttinga? :)

Hej hej :) Fullstendig kaos her, hehe. Lite surfing på meg og mye utpakking. Men har et fjell av kasser i stuen og en ås av kasser og sekker i gangen... Blah. Fed up ja :P Har ikke så mye steder å gjøre av ting heller, så må kjøpe oss et skap til stuen. Har gitt bort 3 store hyller fordi de tok for mye plass.

Har jo den bøttehatten til Fredrik også, men akkurat nå er jeg litt usikker på hvor den er :-X Den ligger i en pose et eller annet sted... He he, håper du er en tålmodig sjel :P

hehe, ej e tolmodig ja..driv å mala stua her så det flyt på heile stua i møbla,så ingen hast ;) det aller værste med flyttinga de e utpakkinga..de e pyton. Føle en aldri blir ferdige! Men så e de veldi kjekt når en først he komt på plass :)

håper flyttinga går bra!! ser du er pålogga nå ;D gleder meg til vi skal flytte.. wiiii

Yeiii, i går fant jeg posen med bøttehatten i en pose ;)

Og Susa: Kjempeglad på deres vegne :D Hus er supert! Det skal vi ha neste gang, om 4-5 år :) Håper flyttingen deres går mer knirkefritt enn vår :P

ja! blir skikkelig digg!! hus liksom!! føler meg skikkelig voksen!! hahaha.. vi har kasta masse drit allerde.. husker åssen det var når vi flytta hit.. så har ikke så mange ting igjen å flytte.. altså mer enn nok.. men jaja.. :P åå?? hva er det som ikke har gått knirkefritt a??

Har ikke vært så ille egentlig, men det ble litt kjapt i svingene. Gikk plutselig bare 9 dager fra vi fikk leiligheten til vi flyttet inn :P Og de vi kjøpte av vasket ikke ut noe særlig, de tok med seg ting som skulle følge leiligheten og han mannen har lekt byggmester bob og fucket opp en del ting i leiligheten. Men nå begynner de småtingene å blekne ganske, så irriterer meg ikke over det mer ;) Nå er jeg stort sett bare strålende fornøyd :)

Back
Topp