Escuro :-/

t0mmelise

Forumet er livet
Jeg har en innrømmelse å komme med :-( wæææ.. Det er kun jeg og trone som vet hva dette gjelder men føler nå det er på tide å si det :( 

Du vet, på lørdag da jeg løftet Milan utav lekegrinden og lekte med han på rommet ved siden av stuen? 
Han lekte med garasjen sin også så jeg på trone ett par sekunder og vips så klarte han å tippe ned mr pondus som stod i hyllen :(( Jeg skulle løfte den opp igjen også hadde han patert kroppen sin i 3 deler :( 

Beklager beklager beklager, vi ville ikke si no der og da fordi du var så stresset mtp kvelden osv.. 

Men dette var min feil, skulle følgt mer med :( 

Håper du finner en plass i hjerterota di til å tilgi meg :) 
Statuen var jo drit kul :( 

Jeg hadde forresten planer om å si det tidligere men jeg hadde helt glemt det ut.. helt til jeg så Milan ved lekegrinda si på signarturen din :) 

Hehe, det går bra :) Jeg får sende en mail til forlaget og tigge dem pent om å sende en ny :D Vel, det er litt av risikoen når jeg har plassert ting i Milan-høyde, så ikke tenk på det du :) Søteste snuppa!

Huffda.
Du kommer nok til å bli tilgitt :)

Hihiii, jeg fant frem superscrappelimet mitt (glossy accent) og klistret den sammen igjen :D God som ny!

Phuuu, så bra det gikk an å lime den sammen ;D nice :)
Ntåå, du er bare søtest crazy :) 

Back
Topp