Escape

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

snømannen har vel noe med prikkene å gjøre? de fargene. skjønner ikke den. sitter ei katte i huset nå[8|]

Gi katta en fisk. [:)]
Hver snømann har forskjellige knapper. Du må velge riktig farge på disse kodene til hver snømann der knappene er plassert på snømennene ute.

ORIGINAL: Gulljentå

Den griska katta tok fisken min, men jeg fikk ingenting igjen [8|]

Han har tent bål ute. [:D]

EN kylling mangler jeg.
Hvordan får jeg tak i den, den flakser jo bare av gårde. [8D]

(og igjen klagde jeg, og så fikk jeg til)

Ferdig [:D]
Hihi, for en koselig escape! Vil spille mer sånn! [:D]

hvor er den siste kyllingen da?
eller hvordan fikk du opp kista?

noen som kan fortelle hvilken farger som skal hvor? klarer ikke

Snømennene er like med snømennene på bildet/døra foran. Ta bare en og en snømann og klikk riktig farge der snømannen hadde knapper.

ORIGINAL: *wolf*

hvor er den siste kyllingen da?
eller hvordan fikk du opp kista?

har du funnet fyrstikkene? Bak kista må du ha lys med fyrstikker nemlig, der ligger det en kylling. I reiret er det en nøkkel til kista. Og for å få tak i kyllingen må du slå av lyset, så flyr den ned igjen.

mangler tre kyllinger jeg...hjelp?

Det er en kylling i treet i skogen der man starter, ved siden av der snømannen er.
Og så er det en som løper av gårde, du må mate den til den blir for stor til å komme inn i hulen. Så er det en bak kista, en i munnen til slangen (gi den pepper), en kjøper man av katta, en i en iskrystall, og så var det kanskje en under en stein om jeg ikke tar helt feil?

ORIGINAL: toneany

Det er en kylling i treet i skogen der man starter, ved siden av der snømannen er.
Og så er det en som løper av gårde, du må mate den til den blir for stor til å komme inn i hulen. Så er det en bak kista, en i munnen til slangen (gi den pepper), en kjøper man av katta, en i en iskrystall, og så var det kanskje en under en stein om jeg ikke tar helt feil?

MEN hvordan mater jeg den, den springer jo bare..

Snømennene er like med snømennene på bildet/døra foran. Ta bare en og en snømann og klikk riktig farge der snømannen hadde knapper.

sså ikke d ene bilde så skjønte ikke. men fikk d til [:)]

MEN hvordan mater jeg den, den springer jo bare..

sett fatet på stubben og gå din vei.

Greide det! Den var fin :) 

ORIGINAL: *wolf*

Den slutten var jo bare søt da [:D]

Ja! [:D]
The mother of all chickens liksom! [:D]

fant ikke den siste, gir opp og legger meg, er trøøøøtt. kose dere videre

hvordan få agn på fiskestanga?

Back
Topp