escape:)

Bonia

Elsker forumet
http://tenke.spillespill.no/just-another-escape.html
Trenger hjelp....

har funnet bitetand, kniv, skrujern, en slags slegge, og en svart stilk av noe slag, en nøkkel, og en halv svart nøkkel. Har lagt kulene på plass, og satt mutteren på plass, men får ikke skrudd mutteren fast.

Det ligger en skiftenøkkel bak bokhylla, men jeg får ikke tak i den

Har ikke funnet så mange ting som deg jeg da [8D]

Yess,den trengte jeg. Det var det den lange svarte "stilken" min kunne brukest til.

ORIGINAL: Bonia

Yess,den trengte jeg. Det var det den lange svarte "stilken" min kunne brukest til.

Hvor fant du stilken hen da? [;)]

du brukte bitetanga og klipte av an antenne på tven.

UTE!

ORIGINAL: *Bethina*

Finner ikke en eneste nøkkel jeg, og skjønner egentlig ikke noen ting, haha[:D]

*ikke akkurat kjempegod på slike spill*

Da er vi to, og jeg mangler en del av tingene som Bonia hadde på sin liste [8D]

under tv ligger det en slegge

i sofaen ligger det en lapp med kode på, den andre lappen henger på bildet. De utgjør koden til kofferten inni det lille skapet.

under tv ligger det en slegge

Takk [:)] men jeg mangler noe for og få brukt den ser det ut som

i sofaen ligger det en lapp med kode på, den andre lappen henger på bildet. De utgjør koden til kofferten inni det lille skapet.

Lappene har jeg funnet, men ikke hvordan man får opp det lille skapet

en kule ligger i vinduet, to ligger inder teppekantene, og en oppå det store skapet.

oppå tidtakeren ligger det en kniv, den skal du bruke i kofferten som du låste opp. da får du en halv nøkkel.
Så må du finne mutteren som ligger bak bøeknene i nederste hylle, og sette den på plass. da får du nøkkelen til store skapet.

en kule ligger i vinduet, to ligger inder teppekantene, og en oppå det store skapet.

De har jeg også funnet, og fått ut nøkkelen. Men den passer jo bare til det store skapet....[8|]

også må du bruke kniven på den lille boksen i bokhylla, da får du skrujern som du bruker stikkontakten, der er det en nøkkel.

Back
Topp