Escape???

Begynte på nytt igjen, og valgte den andre ledningen denne gangen.. Gikk jo ikke det heller!! [>:][X(]

putt de nye kodene i datamaskinen, og trykk på webcam for å ta bilde av arkene, da blir de lesbare.

hva betyr cobalt? som i den siste setningen i boken "cross the cobalt ocean"

prøvde å skru løs en skrue på bomben, men da måtte jeg bare beg på nytt....noen som har skjønt noe av bomben?

Skjønte ikke så mye av det som sto skrevet jeg.. [&o] 
Har kanskje noe med engelsk-kunskapene mine å gjøre.. [8|][8D]

Jeg kommer meg ikke bort fra pc en igjen når jeg er ferdig der.   Hva skal jeg gjøre? 

ORIGINAL: *Solstråle*

Jeg kommer meg ikke bort fra pc en igjen når jeg er ferdig der.   Hva skal jeg gjøre? 

logg av pcn. Trykk på pilen til du kommer til log on eller log off [:D]

På siste arket står det; "cut the crimson rose".. Hva betyr det..? [8|]

nå står det "cut the crimson rose" på siste siden[8|] skal jeg tørre å kutte av den røde ledningen da? kanskje mens det er mørkt?

ORIGINAL: Helene Nissemor

ORIGINAL: *Solstråle*

logg av pcn. Trykk på pilen til du kommer til log on eller log off [:D]

Tusen hjertelig [:D]

Nå har jeg oversatt i google translatør:
fire hauger lukker porten i mørket, og porten keeper holder sin blodige øyne på påler.
Når Eye of the gatekeeper skinner i blått, de fire vismenn trekke seg ut i vest, øst, North-barna, og til slutt sør innsatsen åpne porten, og en stein på gress forteller din skjebne ..
Når 4 onde karmosinrød øyne sove i det blå vannet.
Råtten mandariner og sitroner faller av fra Kabbalah.
krysse kobolt havet.

Kan noen finne en annen escape, som ikke er umulig?! [:-][8D][8D][8D]

nå prøvde jeg å ha lyset av, også klippet jeg den rød ledningen når lampen på bomben lyste grønn, men hjalp ikke gitt.....

Jeg googla driten og fant fasiten[8D]

Prøver meg nå.. haha. Jukesemaker pipelort!

http://www.escapegames24.com/2006/03/swans-room.html#comment-114612821655762772

Står om bomna litt nede på sida..

Vi var ikke sååå langt fra å escape[8D]

Dette hadde jeg aldri fått til hvis det ikke hadde vært for tråden her...

Men da har jeg aldri kommet til å prøvd spillet heller[:D]
Får ikke til en drit alene jo[8|]

Hvilken koffert inneholder bomben? Ser liksom bare esken i skuffen (klippet vaieren) og den lille boksen i bokhylla som jeg dirket opp... [8|]

Back
Topp