StoresøsterJan10
Elsker forumet
skjønner ingen ting av den radioen selv, det er ingen ting her som fungerer nå[:@]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*
nå fant jeg ut hva pinnen var til[:D]
ORIGINAL: larviksjentahehe jeg også, kommer jo ingen vei nå[:@]
ORIGINAL: larviksjentahehe merkelig de forsvant her også
fant en dagbok og dunket på sengen i den rekkerfølgen i dagboken fikk en pinne, er nå fast igjen
da er vi på samme sted. [:)] står også fast..
stakk hull på den ballen og da ble det noen små hull i den, men de ble borte igjen
finne ringen steder å sette den pinnen.. prøvd inni skapet, på rullegardina, bamsen, ballen, klossene osv
ORIGINAL: lenabegynn fra venstre trykk på nr 3 så 2 ganger på 2 så på nr 1 og så 4[:)]
det er 5 tall i boka,men bare 4 stenger å trykke på,må noen av tallene legges sammen
noen som har kommet seg ut av den ulåste døren?
ORIGINAL: snikende ullteppehvordan kom du deg ut? jeg har låst opp den gule døren i rom nr 3 for lengst, men jeg får ikke åpnet døren[:@]
æsj denna va enkel e heilt ute
ORIGINAL: larviksjentanei, jeg låste opp den døra inne ved barne sengen men den vil ikke åpne seg
noen som har kommet seg ut av den ulåste døren?
ja er på badet.. er du?
ORIGINAL: hansine_ja i rom nr 3 så[:)]
har dåkker brukt opp alle tingan som dåkker har funne i romme?
ORIGINAL: snikende ullteppehvordan kom du deg ut? jeg har låst opp den gule døren i rom nr 3 for lengst, men jeg får ikke åpnet døren[:@]
æsj denna va enkel e heilt ute