escape spill

Ja har funnet den....åååå så slitsomt..[:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: ~Maja~

Hvordan skrur jeg fast den trebiten til den trevippa?
Har prøvd endel forskjellig.. men jeg får ikke skruene til å sitte der liksom...

Du trykker på midten av den.. Uten å ha på den løse planken! Da vil den snu seg og du kan putte i skruene![:D]

Yey, eg e ute eg [:D]

Ka rull leita du itte? Kan ikkje huska atte me sku ha nåken rull, men da låg ein sammenkrølla papirbete inni ein rull onda pulten då [:)]

ORIGINAL: Labambie

Får fortsatt ikke opp den rullen under pulten jeg.. Der er jeg.. Ikke finner jeg skrujern heller..

Papir ballen? Du trykker på den så den blir forstørra og når den er det trykker du bare på den igjen så åpner den seg[:D]

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Får fortsatt ikke opp den rullen under pulten jeg.. Der er jeg.. Ikke finner jeg skrujern heller..

Papir ballen? Du trykker på den så den blir forstørra og når den er det trykker du bare på den igjen så åpner den seg[:D]

Da jeg prøver trykke koden på eska i skuffen vil den jo ikke åpne seg.. Hva gjør jeg galt?

Har du sett i den rosa boka hvilken vei lappen skal være? Etter du har slått inn koden trykker du på den streken nederst..

Måtte bare prøve igjen for å se om jeg klarte den vippa også...[8D]

Men jeg mangler en guld-kule, noen som har sett den???

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Da jeg prøver trykke koden på eska i skuffen vil den jo ikke åpne seg.. Hva gjør jeg galt?

Du må vri lappen sånn at an passe inni boko der da e revet av, eg sleit litt me den eg og [:)]

Om du ser for deg knappane med tall på, at dei går 1 2 3 ovenfra, begynn videre med 4 under 1, 5 under 2 osv. Då blir koden nr 1-3-6-8 ..knotete forklart, men verdt eit forsøk [8D]

jeg skjønner ikke noe jeg..den luka i veggen med de forskjellige symbolene med farger,når jeg tar riktig farge på de skjer det jo ingenting!!?

ORIGINAL: EgentligLittTøff

jeg skjønner ikke noe jeg..den luka i veggen med de forskjellige symbolene med farger,når jeg tar riktig farge på de skjer det jo ingenting!!?

Du skal ha sett fire av de forskjellige symbolene, -en i hver farge.
(obs. det er ikke en kanin...)

Ok...

Par ting:

Koden på boksen på do?  Den står på potta til den store planeta
Åssen får jeg gjørma i glasset? Du plukker opp gjørma, ser på glasset, og trykker gjørma i
Hva skal jeg med det våte dopapiret? Vask potta til den store planta [:)]

Ok...

Par ting:

Koden på boksen på do? finner du på blomsterpotta, du bruker det våte dopapiret til å vaske på den flekken du ser på siden der (er forstn den gulvblomsten)
Åssen får jeg gjørma i glasset? Fyll vann i glasset, så trykker du forstørelsesglass på glasset og velger den brune dotten og trykk på glasset
Hva skal jeg med det våte dopapiret?skrev jeg etter spørsmålet om koden [;)]

Back
Topp