Escape-spill 12.03.2009

ORIGINAL: ~Maja~

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: Fru Lillamumi

Nå er jeg på level 14..

Juuuhuuuu!!![8D][8D][8D][8D]

Du må skrive ned farge på nord, sør, øst og vest av bildene i B så du husker det

På maskinen nede så står den i Sør. så vest, nord og øst.  finn fargen og trykk 1 gang på knappen til høyre. ikke dra i spaken. Når du har fylt ut alle fire veggene så trykker du engang til så du får fargen du startet med
Så trekker du i spaken. Da skal det komme frem en gylden nøkkel.. Den bruker du på døra ute

ja,men er jo bare 3 bilder....
skal det være trekant eller firkant?

fant ut av det.....er på 14.
takk for hjelpen,men var sånn jeg trodde det skulle gjøres,gjorde sikkert bare en feil....

her er svaret til level 13...

Dette får jeg ikke til...  Skjønner ikke det med nord, sør, øst og vest...

-eller, jeg finner ikke ut av de bildene!
(og dermed får jeg ikke til den der fargeklossen...)

Hvis du ser under bildene, så står d der.. [;)] E en liten tekst under hvert bilde

LEVEL 14! [:D]

Sinnsykt mye sannpapir det var her!

ORIGINAL: Fru Lillamumi

Nå er jeg på level 14..

Juuuhuuuu!!![8D][8D][8D][8D]

Du må skrive ned farge på nord, sør, øst og vest av bildene i B så du husker det

På maskinen nede så står den i Sør. så vest, nord og øst.  finn fargen og trykk 1 gang på knappen til høyre. ikke dra i spaken. Når du har fylt ut alle fire veggene så trykker du engang til så du får fargen du startet med
Så trekker du i spaken. Da skal det komme frem en gylden nøkkel.. Den bruker du på døra ute

ja,men er jo bare 3 bilder....
skal det være trekant eller firkant?

fant ut av det.....er på 14.
takk for hjelpen,men var sånn jeg trodde det skulle gjøres,gjorde sikkert bare en feil....

her er svaret til level 13...

Dette får jeg ikke til...  Skjønner ikke det med nord, sør, øst og vest...

hvis du har sol.tre.sky.
sol=gul
Tre=grønn
Sky=blå
flamme=rød

sør er mot deg,vest er venstre og øst er høyre

ja....klarer du noe?

ja....klarer du noe?

nei.... Gjorde du?

Skjønna ingenting av level 14 æ... [8|] Får liksom ikke gjort noen ting.. [8|]

Hvordan får man øksen skarpere så jeg kan kutte av tauet på vindmøllen?

-sandpapiret...

KLARTE DET! [:D]

Fikk til litt nå... Kom inn i et nytt rom.

ORIGINAL: Monsilar

Skjønna ingenting av level 14 æ... [8|] Får liksom ikke gjort noen ting.. [8|]

jeg har funnet en øks,så har jeg plukket opp alle sandpapirene mens jeg holdt øksen,da ble den slipt...
mer vet jeg ikke...

Sandpapiret.. [;)]

Noen som har funnet en tallkode jeg kan bruke?

Noen som har funnet en tallkode jeg kan bruke?

Fant en selv...

Da har æ fått slipt øksa, kutta tauet ved mølla, vært på oversvømmelses kontrollrommet og fått båten helt til høyre, gikk tilbake til parken, der kom båten.. Brukte tauet for å få tak i spaden som var i båten, brukt spaden på buksa som hengte i gata, og fått en nøkkel..

level 15! [:)]

så langt dere er kommet! gikk veldig fort hit til level 12, men plages med det grønne panelet!

ORIGINAL: Groovejet

så langt dere er kommet! gikk veldig fort hit til level 12, men plages med det grønne panelet!

Jobb deg systematisk gjennom det. Og når du nesten ikke har flere "usnudde" igjen, så prøv å samle dem! Du trenger ikke snu alle, det går går det er tre igjen.

Noen fler som har kommet til lev. 15 og skjønt noe av disse monitorene?

Da har æ fått slipt øksa, kutta tauet ved mølla, vært på oversvømmelses kontrollrommet og fått båten helt til høyre, gikk tilbake til parken, der kom båten.. Brukte tauet for å få tak i spaden som var i båten, brukt spaden på buksa som hengte i gata, og fått en nøkkel..

skjønte du puslespillet inn den døren der nøkkelen passet?

Slit og me de her tv skjermene... [:-] De skal nok sikkert stå i en viss rekkefølge, men kjenn æ begynn og bli lei av å trykke. [8|]

skjønte du puslespillet inn den døren der nøkkelen passet?

Gjorde du?

(den gikk ganske raskt synes jeg... men jeg skjønner ikke no' nå!)

Hvor er du kommet?

Ingen på lev.15?

Back
Topp