ESCAPE NOEN ???

ORIGINAL: September Mammaen

ORIGINAL: Lille Rosin

Jeg å er i rom 1 og skjønner ikke bæret.....[:@]

Samme her [8|]

finn den sikringsboksen å fiks litt så skrur lyset seg av

noen som er i rom5??

hjeeeeelp

rommet mer murstein og masse tall...finnet ikke ut noen ting jeg..noen som vet???

ORIGINAL: vilhaspire

rommet mer murstein og masse tall...finnet ikke ut noen ting jeg..noen som vet???

er en type sikringboks der, inni der må du skru av lyset

de med fargene du tenker  på ? hmm..hvordan skal de stå da..? skjønner ikke noejeg...

ORIGINAL: vilhaspire

de med fargene du tenker  på ? hmm..hvordan skal de stå da..? skjønner ikke noejeg...

ja de, jeg bare trykte vilt jeg så skjedde d

ORIGINAL: Mrs J.

Ute[:D]

hjelp med med rom 5 a??

Er i rom 3 tror jeg, og har fått opp masse fisk, men skjønner ikke noe nå.

fant du d ut? husker ikke helt hva jeg gjordet

Fikk det til, men nå står jeg fast ved den tall veggen.[:@]

hvordan tallvegg igjen? husker ikke..

Var først et bilde som flimra, også skulle du finne rett farge greie tror jeg jeg gjorde.[:D] Også trakk jeg i snora så malinga randt ned veggen, så da gjenstår vel tall greiene på veggen.

Var først et bilde som flimra, også skulle du finne rett farge greie tror jeg jeg gjorde.[:D] Også trakk jeg i snora så malinga randt ned veggen, så da gjenstår vel tall greiene på veggen.

Er på samme plass som meg du.. kommer ikke lengre [:@] si fra om du får d til og forklar meg [8D][:)] må ut på butikken nå. prøvd en time på dette rommet, så håper noen klarer det så jeg kan få HJELP!!

hva er riktig farge da??? føler jeg har prøvd alt mulig, jeg....[:@] og det tallgreiene skjønner jeg heller ikke noe av--[&:]

ORIGINAL: *jordbærpiken*

hva er riktig farge da??? føler jeg har prøvd alt mulig, jeg....[:@] og det tallgreiene skjønner jeg heller ikke noe av--[&:]

Der tror jeg jeg bare trykte uten mål og mening, men prøvde å treffe fargene på bildet.

rom to noen?? Hjelp...

ORIGINAL: *jordbærpiken*

Der tror jeg jeg bare trykte uten mål og mening, men prøvde å treffe fargene på bildet.

fikk det til når jeg trykka villt[:)] så brukte jeg de talla på vegge når jeg regna. men rom nr 6 skjønner jeg ikke!!

Back
Topp