MorTilSanderOgVetle
Forumet er livet
ORIGINAL: September Mammaen
ORIGINAL: Lille Rosin
Jeg å er i rom 1 og skjønner ikke bæret.....[:@]
Samme her [8|]
finn den sikringsboksen å fiks litt så skrur lyset seg av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: September Mammaen
Jeg å er i rom 1 og skjønner ikke bæret.....[:@]
Samme her [8|]
ORIGINAL: vilhaspire
rommet mer murstein og masse tall...finnet ikke ut noen ting jeg..noen som vet???
ORIGINAL: vilhaspire
de med fargene du tenker på ? hmm..hvordan skal de stå da..? skjønner ikke noejeg...
ORIGINAL: Mrs J.
Ute[:D]
Er i rom 3 tror jeg, og har fått opp masse fisk, men skjønner ikke noe nå.
Fikk det til, men nå står jeg fast ved den tall veggen.[:@]
Var først et bilde som flimra, også skulle du finne rett farge greie tror jeg jeg gjorde.[:D] Også trakk jeg i snora så malinga randt ned veggen, så da gjenstår vel tall greiene på veggen.
Var først et bilde som flimra, også skulle du finne rett farge greie tror jeg jeg gjorde.[:D] Også trakk jeg i snora så malinga randt ned veggen, så da gjenstår vel tall greiene på veggen.
ORIGINAL: *jordbærpiken*
hva er riktig farge da??? føler jeg har prøvd alt mulig, jeg....[:@] og det tallgreiene skjønner jeg heller ikke noe av--[&:]
ORIGINAL: *jordbærpiken*
hva er riktig farge da??? føler jeg har prøvd alt mulig, jeg....[:@] og det tallgreiene skjønner jeg heller ikke noe av--[&:]
Der tror jeg jeg bare trykte uten mål og mening, men prøvde å treffe fargene på bildet.