Escape igjen. Bli med? *link*

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Med[;)]

Jeg har funnet 2 nøkler til skuffene, en kassett, en tom cd, en kabel, et skriv, en boks, og en nøkkel som ikke passer noe sted foreløbig...

hmm, what to do?[8D] Får vel lete litt til..

ORIGINAL: .meta.

Jeg har funnet 2 nøkler til skuffene, en kassett, en tom cd, en kabel, et skriv, en boks...

hmm, what to do?[8D] Får vel lete litt til..

Samma her, pluss en nøkkel som ikke passe til noe. Og en ring som passet i den ene rundingen på boksen.

Jeeei, da har jeg begge ringene til den boksen, men ser ut som det skal være noe mer....

ooh, fant et batteri, men aner ikke hva det er til[8D]

Jeeei, da har jeg begge ringene til den boksen, men ser ut som det skal være noe mer....

Løft opp puta på senga og let ved kanten på madrassen. Der finner du et kritt eller hva det er den skal til boksen med ringene.

ooh, fant et batteri, men aner ikke hva det er til[8D]

Hvor famt du det? det skal opp i boksen når du finner 2 ringer og en kritt eller hva det er

Batteriet er til den rare boksen. Og helt på enden av senga (tror man må være i det bilde hvor det bare er en vegg, og trykk så nærme senga som mulig, selv om du ikke ser senga) så kommer det en metalldings som passer til boksen..

Spill av kassetten. En video av en mann danser og peker på et punkt på veggen. Hold pila over punktet, og trykk der når videoen slutter.

Der fikk jeg et skrujern[;)] Men skjønner ikke helt hva det er til, får ikke snudd meg mot senga og det lenger..[8|]

ORIGINAL: Helene Nissemor

Men numrene fra den websiden er jo ikke korrekte[&:] Til safen altså!

jo?? 7657? funka hos meg[;)]

ORIGINAL: Helene Nissemor

Men numrene fra den websiden er jo ikke korrekte[&:] Til safen altså!

jo?? 7657? funka hos meg[;)]

Hæ? Fikk helt andre tall jeg[8D] Men da prøver jeg dine..

UTE[:D]

Mangler nøkkelen til panelet med koden?

Får beskjed om at koden er feil, jeg.

hmmm,

ORIGINAL: Maelle

Mangler nøkkelen til panelet med koden?

Jeg fant en nøkkel nå, inni cd-spilleren.. må slå den på først..

ORIGINAL: Traila

Får beskjed om at koden er feil, jeg.

hmmm,

Jeg også! Prøvd alle mulige varianter. Både den jeg fikk (1415) og .meta. sin..

Hmmm!

Jeg fikk 1628

Back
Topp