Escape, anyone?

Nozy Rosie

Forumet er livet
Er det noen som er med på et escape-spill? [:)]
Her er et forslag:
http://www.oyunlar1.com/online.php?flash=3166

Jeg viiil.. Men kan ikke! Way to late for me.. har en dåp å gjøre i stand imorgen må vite[8D]

ORIGINAL: Lillingen x2

Jeg viiil.. Men kan ikke! Way to late for me.. har en dåp å gjøre i stand imorgen må vite[8D]

Da forstår jeg veldig godt at du må få litt søvn snart, ja! [:D]
Lykke til med dåpen! [:)]

Er med jeg

Må bare ut å ha en liten røyk først

Så moro at dere blir med! [:D]

jada....

har fått på sølvlenka, 5 kuler på juletreet.[:D] og pynta peisen  med strømpene og lysestakene[:D]

hva gjør jeg nå?

fant mye under sofaen, klikk på forskjellige plasser[:D]

mer enn hva jeg har iallefall. Hvor fant du alt det der?

ORIGINAL: CogJ

jeg har sokk og grønn pynt på peisen, sølvboa og 7 julekuler på treet..

nå står jeg fast[8|]

hvor fant du grønn pynt?

Jeg har 8 røde kuler, grønn boa, 1 julesokk, 7 "stokker", sølv-glitter og julestjerne.

ORIGINAL: Bae ba

nå står jeg fast[8|]

hvor fant du grønn pynt?

Lurer på om det var under sofaen, eller så var det på venstre side av den. [:)]

....

har fått på sølvlenka, 5 kuler på juletreet. og pynta peisen med strømpene og lysestakene

hva gjør jeg nå?

nå står jeg fast[8|]

hvor fant du grønn pynt?

eeeeeehm... hahaha, husker ikke!!!! Bare klikket rundt så kom den frem[:o] 

Hvor fant du lys?

det var ikke lys... var sølv lenka

Stokkene tror jeg at jeg fant på venstre side av sofaen, stjerna lå i sprekken mellom den høyre ryggputa og sitteputa i sofaen. [:)]

Hvor fant dere lysa på peisen?
Og har noen funnet koden??

Hmm..på høyre side av sofaen er det en rød bryter...noen som vet hva man skal gjøre med den? Fant det grønne greiene på venstre side av sofaen

Vet de no.[:D]tror den bryteren med døren og må være grønn pluss den ved sofaen.da åpner viduet seg

ORIGINAL: tipp

Hmm..på høyre side av sofaen er det en rød bryter...noen som vet hva man skal gjøre med den? Fant det grønne greiene på venstre side av sofaen

Skru den på, og vinduet åpner seg. Da kommer det snø inn, og slukk ilden i peisen med den. Da detter det ned en eske med pynt. Tror faktisk det var der de stokkene var! [:D]

men lysestakene?

under sofaen

Åh, jeg som har sett der flere ganger! Men nå var de der da, kanskje gardinene som har "blåst" de ned! [8D]

ORIGINAL: tipp

Vet de no.[:D]tror den bryteren med døren og må være grønn pluss den ved sofaen.da åpner viduet seg

Og da må man bruke snøen til å slukke peisen med

Back
Topp