Escape 16.03.2009 nr 3

ORIGINAL: ~Maja~

ORIGINAL: September Mammaen

aah, da skjønner jeg det med brikkene og tallene!! har funnet to sjakkbrikker nesten oppi taket i hjørnet ved siden av brusautomaten .. men får ikke tatt de

Dit har jeg også kommet! =) 

Hvilket av de to tallene skal være først?

Glem det! Fant ut av det... Men hvor er det siste brettet???

aner ikke. jeg bare gjettet det siste tallet til jeg fikk rett. tror det var 8 eller 9 hos meg ihvertfall

Noen som har funnet noen nøkler???

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

aah, da skjønner jeg det med brikkene og tallene!! har funnet to sjakkbrikker nesten oppi taket i hjørnet ved siden av brusautomaten .. men får ikke tatt de

Dit har jeg også kommet! =) 

Hvilket av de to tallene skal være først?

Glem det! Fant ut av det... Men hvor er det siste brettet???

aner ikke. jeg bare gjettet det siste tallet til jeg fikk rett. tror det var 8 eller 9 hos meg ihvertfall

Hva skal jeg inni der?

Fant netopp en på brusen

jeg har også kommet meg inn i skapet med de 3 tallene. Men, ble ikke noe klokere... [8|]

---

har funnet 2 nøkler, har brukt begge. puttet bolten i et tannhjul og satte det inn i skapet.

ORIGINAL: Monsilar

Fant netopp en på brusen

jeg også... men hjalp meg lite....

Fant netopp en på brusen

Får ikke tak i den jeg![:(]

Fant netopp en på brusen

joda,nå skjer det en del her.....[:D][:D]

Åssen vet dere de to første tallene da? Eller skjønne at jeg skal finne det ut ved å sette inn brikkene, men jeg ser ikke logikken i det rotet [8D]

Åssen vet dere de to første tallene da? Eller skjønne at jeg skal finne det ut ved å sette inn brikkene, men jeg ser ikke logikken i det rotet [8D]

Se på retningen på stripene, og bruk litt matte...

ORIGINAL: dørti gullkorn

Nå har jeg fått åpnet enda ett skap og der lå det ett tannhjul og en nøkkel til!

Jeg får ikke tak i den nøkkelen!!!

Hvor skal bilde være, og hvor skal jeg klikke?

Nå har jeg fått åpnet enda ett skap og der lå det ett tannhjul og en nøkkel til!

hvilket bilde??
hvilken nøkkel?

hvilket bilde??
hvilken nøkkel?

Jeg prøver å få tak i den nøkkelen jeg har forstått at noen andre her har funnet oppå brusautomaten...
Skal jeg kikke opp mot de hestene, eller rett på automaten? Og hvor skal jeg klikke???

Jeg har regnet meg frem / sett logikken og funnet mange forskjellige tall jeg.. men finner virkelig ikke det riktige .. kanskje jeg konsentrer meg for lite .. men damn så irriterende

nå har jeg fått tannhjulet til å gå rundt.. og det var litt shaky.. men nå står jeg fast!

da datt hestene ned borte med brusautomaten....

Ute!! [:D]

Jeg har regnet meg frem / sett logikken og funnet mange forskjellige tall jeg.. men finner virkelig ikke det riktige .. kanskje jeg konsentrer meg for lite .. men damn så irriterende

Summen av rekkene skal bli det samme. Retningen på strekene på de "brikkene" forteller hvilken retning det er snakk om. Tallet som mangler er tallet du skal bruke til koden din. [:)]

hvis du hadde lest hele tråden,så har jeg skrevet det flere ganger....
på den med stripene bortover,så skal det bli samme sum på hver linje.
da finner du lett ut hva som mangler.
samme med den som er med striper nedover....

Back
Topp