erstatning ..

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
Hvilken mme bruker dere?
Jeg har prøvd nan, collet og nan HA.1 (fra apoteket) .. men synes hun får vondt i magen av alle .. [:-][8|]

Jeg har kun prøvs Nan ,men Asbjørn får tydelig vondt i magen av denne

jeg bruker nan og hun er ganske fornøyd med denne

bruker nan. Brukte det til mine andre to oxo. Er veldig fornøyd med den, men har jo ikke prøvd noen andre da [:)]

Har hørt at de tilvenner seg det etterhvert, at maven ikke helt tåler den erstatningen til å begynne med, så hva med å prøve å ha et merke en stund før dere bytter?
Hvorfor bruker dere erstatning egentlig? Tar de ikke puppen deres?

ORIGINAL: jealie25

Har hørt at de tilvenner seg det etterhvert, at maven ikke helt tåler den erstatningen til å begynne med, så hva med å prøve å ha et merke en stund før dere bytter?
Hvorfor bruker dere erstatning egentlig? Tar de ikke puppen deres?

hadde veldig lite melk, og det ble bare mindre og mindre. Holdt på i 3 uker med både å amme han og gi flaske med mme etterpå, men tok for lang tid. 1 time på amming og så gi flaske etterpå. Går ikke det med 3 barn hjemme. Så nå gir vi bare flaske.

Jeg også. Colletten lukter veldig spye av hvis de gulper [8D] De selger ikke denne lenger rundt her..
ORIGINAL: Sandra21

jeg bruker nan og hun er ganske fornøyd med denne

Spør på apoteket, de har flere typer som ikke er i butikken. bruker en soya type pga melkeallergi i familien.

Jeg bruker Nan. Og jeg blander Maltektstrakt noen ganger. Det kan hjelpe på magen

ORIGINAL: Kanarijenta

Jeg bruker Nan. Og jeg blander Maltektstrakt noen ganger. Det kan hjelpe på magen

Hvor mye maltekstrakt blander du i? skal den være kald?

bruker nan.. hun har også slitt litt med magen, men etter vi begynte å gi henne fenikkel ble det helt bra. Tror det har stor betydning hvilke flasker som blir brukt. Her bruker vi kun dr.brown, er veldig godt fornøyd med de[:D]

ORIGINAL: iris26

bruker nan.. hun har også slitt litt med magen, men etter vi begynte å gi henne fenikkel ble det helt bra. Tror det har stor betydning hvilke flasker som blir brukt. Her bruker vi kun dr.brown, er veldig godt fornøyd med de[:D]

Var på apoteket idag, hadde ikke fenikkel te .. førte visst bare fenikkel som man kunne lage te av selv [8|] men de var tomt for det nå ..
hvor får man tak i dr.brown flasker? jeg har avent sine, de skal visst være bra mot kolikk og slikt .. har kun på apoteket her [;)]

jeg har brukt colett til begge mine,det har gått veldig bra

ORIGINAL: simensmamma

Har du prøvd hipp mme?

Var det spørsmålet til meg? [;)] Jeg har ikke prøvd hipp nei .. har ikke sett den noe sted her ..
erfaringer med den?

Back
Topp