Lille_mocca
Forelsket i forumet
Et spm fra meg igjen da...
Hvor lenge er det ok at babyen kan sitte i ergobabyen ( se bort i fra trivsel o.l., de tegnene skjønner jeg selv)
Hvor lenge er det ok at babyen kan sitte i ergobabyen ( se bort i fra trivsel o.l., de tegnene skjønner jeg selv)