Ergobaby stowaway

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Noen som har denne? Har manduca og elsker å bære i den, men den er litt stor å ta med seg. Tenker at ergoen er kjekk å ha i stelleveska:)
 
Noen som har denne? Har manduca og elsker å bære i den, men den er litt stor å ta med seg. Tenker at ergoen er kjekk å ha i stelleveska:)
Følger litt med på denne, dette hørtes interessant ut. Er det noe nytt som har kommet?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror denne er midt i blinken for meg! Lurer på hvilken vektklasse den egner seg til? Skulle hatt en erstatning for Caboo Close..
ImageUploadedByBV Forum1407696347.954773.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror denne er midt i blinken for meg! Lurer på hvilken vektklasse den egner seg til? Skulle hatt en erstatning for Caboo Close..
Vis vedlegget 72167


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her! Har brukt caboo fram til nå, men synes hun begynner å bli tung. Hun er 6,5 kg og 5 måneder. Står at ergoen egner seg fra 3-4 måneder og 7 kg, så hun er jo faktisk lettere enn det. Men tror ikke det har så mye betydning.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Den så utrolig grei ut :) Jeg har hatt ergobaby orginal og har ergobaby 360. Ser at denne er rimelig lik i hvordan du fester den på deg og hvordan barnet sitter i den. Er kjempe fornøyd med de to selene fra ergobaby hvertfall :)

Hvis dere tester denne ønsker jeg tilbake melding :D
 
Kjøpte den jeg:) Skal på ferie idag, så tenkte det var praktisk. Den er veldig kjekk å ha med seg, hun sitter fint og tett inntil meg. Den gir ikke like bra støtte rundt livet som manduca, men så er det også det tjukke magebeltet til manduca som gjør at den er kronglete å ta med seg.
 

Vedlegg

  • 1407746898934.jpg
    1407746898934.jpg
    78,5 KB · Visninger: 12
Kjøpte den jeg:) Skal på ferie idag, så tenkte det var praktisk. Den er veldig kjekk å ha med seg, hun sitter fint og tett inntil meg. Den gir ikke like bra støtte rundt livet som manduca, men så er det også det tjukke magebeltet til manduca som gjør at den er kronglete å ta med seg.
Hvor tett er selen bak på din rygg? Er det god støtte? Er så redd for å bli sliten i skuldrene hvis den ikke sitter godt :) Og ca hvor mye ligger den på i pris?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor tett er selen bak på din rygg? Er det god støtte? Er så redd for å bli sliten i skuldrene hvis den ikke sitter godt :) Og ca hvor mye ligger den på i pris?


Sent from my iPhone using BV Forum
Du kan stramme så mye du vil på ryggen. Jeg synes hun sitter godt, det er ikke tungt på skuldrene for det meste av vekten til barnet ligger på magebeltet.
Den koster ca. 900 kr, har ikke funnet den billigere noe sted. Da bør du isåfall håpe på at noen av nettbutikken har 20% på hele butikken eller liknende. Både babyshop og barnas hus har jo det fra tid til annen.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Kanskje jeg skal kjøpe jeg og, greit å ha når vi skal ut med fly... Litt nettere enn ergo 360 :)
 
Kanskje jeg skal kjøpe jeg og, greit å ha når vi skal ut med fly... Litt nettere enn ergo 360 :)
Sikkert ikke noe problem å få solgt igjen heller tenker jeg:) Så da blir det heller ikke så dyr investering.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Sikkert ikke noe problem å få solgt igjen heller tenker jeg:) Så da blir det heller ikke så dyr investering.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ingen dum idee :)
 
Back
Topp