Ergobaby hybrid sjal

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er det noen som har det her?
Har en liten en som er veldig avhengig av mammen sin å i tillegg så har jeg jo 2 fra før :) så med lekser og husarbeid så hadde det vert fint med to hender fri til å hjelpe :) å samtidig gi mini det han trenger :)
Å syntes disse ser mye mer behagelige ut en en bæresele

Det ser jo superbehagelig ut! :D jeg har ikke erfaring med det, men har caboo close, og er veldig fornøyd med den, ser ut til å være litt samme greia :)

Så bra :) fikk vite i dag at jeg kan få lånt et bæresjal og er spent på å se om han liker det

Synes det så kjempeskummelt ut å ha barnet på rygg! Meldte meg inn i en av bæregruppene på facebook tidlig i svangerskapet og fikk høre at elastiske sjal kun egnet seg opp til en viss vekt og at det ikke anbefaltes på rygg. Vi har kjøpt caboo close og gleder oss til å ta det i bruk! Ser fryktelig koselig ut samtidig som man får nærkontakten som barn, og kanskje mor også, lengter etter!

Synes det så kjempeskummelt ut å ha barnet på rygg! Meldte meg inn i en av bæregruppene på facebook tidlig i svangerskapet og fikk høre at elastiske sjal kun egnet seg opp til en viss vekt og at det ikke anbefaltes på rygg. Vi har kjøpt caboo close og gleder oss til å ta det i bruk! Ser fryktelig koselig ut samtidig som man får nærkontakten som barn, og kanskje mor også, lengter etter!
Jeg kommer ikke til å bære han på ryggen når han er så liten nei å det er heller ikke anbefalt det var ett bilde jeg fant på nettet for å vise :) dette er ett hybrid sjal. Altså en blanding mellom elastisk og vevd sjal så det skal være trygt men ikke før de er mye større :) å det er mulig å bruke opp til 14 kg :)

Ja det er veldig kos med den nærheten :D

Har d sjalet og elsker d :-) eneste ulempen er at mamman og lillepia blir så alt for varm inni dær :-p

Har d sjalet og elsker d :-) eneste ulempen er at mamman og lillepia blir så alt for varm inni dær :-p
Kolikkgråtinga blir redusert på kvelden her i hus når hun ligger oppi dær ☺

Back
Topp