Ergobaby embrace eller elastisk sjal?

marley

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Novemberlykke 2020
Noen som har noen tanker om hva som er best til nyfødt +?
 
Litt smak og behag tror jeg. Jeg foretrakk embrace, og den varte og lengre enn sjalet.
 
Litt smak og behag tror jeg. Jeg foretrakk embrace, og den varte og lengre enn sjalet.
Er den enkel å bruke synes du? Har ikke sett så nøye på den, men har vært litt usikker på komforten til baby under låta/knehasen. Ser ut som stroppen kan gnage litt der? Tar jeg helt feil eller?
 
Er den enkel å bruke synes du? Har ikke sett så nøye på den, men har vært litt usikker på komforten til baby under låta/knehasen. Ser ut som stroppen kan gnage litt der? Tar jeg helt feil eller?

Syns den var enkel i bruk ja, utrolig kjapp og enkel å få på. Skal ikke gnage ved riktig bruk. :) Er det skulderstroppen du tenker på så skal ikke den ligge under knehasen uansett samt den er polstret på delen som er ved baby. Og trykket skal komme på rumpa, ikke i knehasene/låret.
 
Det er nok smak og behag ja :)
Liker selv elastisk sjal veldig godt!
 
Er ikke fan av seler, prøvd mange nå. Elsket elastisk sjal, gikk over til bæresele og deretter til sjal og kombinert sjal-sele.

Nå går jeg enormt mye tur i fjellet så store krav til komforten på selen/sjalet.

anbefaler å ra kontakt med lokalt bærebibliotek å teste ut :)
 
Back
Topp