Ergobaby bæresjal

Mammasom21

Andre møte med forumet
Hei!
Er det noen som har erfaring med ergobaby sine bæresjal? Vurderer å bestille et slikt, men vil gjerne høre om noen har erfaringer i forhold til bæresele og lignende.

Har ingen erfaringer selv, men ser Babybanden.no har 20% på alt fra Ergobaby nå :D

Jeg har! Bærer for øyeblikket min datter på 6 mnd og 6 kg :-) Fantastisk sålangt!

Min lille vil ikke sitte i bæresele, derav ble det sjal. Herlig å bære i synes jeg :-)

Så utrolig fin farge det hadde! Syns det ser mer behagelig ut med sjal enn med sele. Så tror vi går for sjal til lille som kommer i oktober :D
Vil anbefale det :-D Vi har prøvd det meste på en urolig liten frøken, sjal var tingen ❤

Jeg skal ha ErgoBaby 360 har jeg tenkt, men prøver å finne brukt :) ser så kjekt ut om man bare skal en kort tur på butikken, eller ture rundt hjemme!

Jeg og lurer litt på å kjøpe det sjalet, siden det er på tilbud. Men er jo så mange forskjellige sjal som finnes, er så vanskelig å vite hva man skal kjøpe..

Jeg vil anbefale caboo bæresjal ☺️ Mest pga at det er litt lettere å håndtere ☺️

Jeg vil anbefale caboo bæresjal ☺️ Mest pga at det er litt lettere å håndtere ☺️
Men hvor får man tak i det? Og er det ikke veldig innviklet å knyte? Syntes ergobaby så relativt lett ut :-P

Jeg har en Caboo close som ser kjempeenkelt ut å stramme og feste. Den fikk jeg anbefalt av ei venninne som bærer. Har to sjalbarn. Men hun andre på at hun gikk rett på sjal da det er litt mer med knuter og hvordan sette ungen og sånn.

Men hvor får man tak i det? Og er det ikke veldig innviklet å knyte? Syntes ergobaby så relativt lett ut :-P
Caboo er "ferdig knytt" og må bare strammes i sidene slik at det sitter. Både caboo og ergobaby sjal er elastiske sjal, så de varer ikke fryktelig mange månedene før baby blir for tung..
Sliter veldig med hva jeg skal velge selv:p

Caboo er "ferdig knytt" og må bare strammes i sidene slik at det sitter. Både caboo og ergobaby sjal er elastiske sjal, så de varer ikke fryktelig mange månedene før baby blir for tung..
Hvorfor skal det være så vanskelig?? :-P Man vil jo gjerne kjøpe noe som er bra for både min og baby sin kropp, og at det skal vare litt. Samt at det er overkommelig på pris. Er jo en jungel av muligheter!

I forhold til vekt kan jeg hvertfall skrive under på at lille er 6 kg, og det går fortsatt uproblematisk an å bære henne i elastisk :-P Men mange barn når jo den vekten raskt, så sånn sett blir det jo begrenset tid :-) Men er absolutt en fin start! Hun er nå 6 måneder, og blir ikke noe særlig større enn 7-8 kg ved et år, så for oss er det jo gunstig :-)

Men må legge til at jeg også synes det er litt moro å kunne knyte selv da :-) Ikke det letteste i starten, men man får raskt dreisen med litt øving. Jeg synes rett og slett det er litt stas :-)

Hvorfor skal det være så vanskelig?? :-P Man vil jo gjerne kjøpe noe som er bra for både min og baby sin kropp, og at det skal vare litt. Samt at det er overkommelig på pris. Er jo en jungel av muligheter!
Er ikke det at elastisk er vanskelig. Er bare en måte å gjøre det enda enklere på;) Tror også mannen ville satt pris på en caboo da den blir hakket mer "maskulin". Han bare ler når jeg sitter å ser på sjal:p
Jeg tror jeg kommer til å kjøpe en elastisk variant brukt på finn og hvis det fungerer fint kommer jeg til å kjøpe et vevd sjal ganske fort:) Er så mye fint!!!

Back
Topp