Ergobaby 360

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Er det noen som har oversikt over vekt- og alderanbefaling på Ergobaby 360? Tenkte å kjøpe brukt, men usikker på om jeg trenger nyfødtinnlegg!

Tror det kun er adapt som ikke trenger nyfødtinnlegg, i såfall anbefales det å bruke innlegg frem til 4 måneder hvertfall.

Ser den selges med innlegg, da trenger du i utgangspunktet dette også, for at baby skal sitte riktig.

Jeg har den, kan ikke bruke uten innlegg nå hvertfall, og tenker det er en stund til det er mulig, selen blir for bred til at bena kan sitte riktig om du skjønner...

Er det noen som har oversikt over vekt- og alderanbefaling på Ergobaby 360? Tenkte å kjøpe brukt, men usikker på om jeg trenger nyfødtinnlegg!
Jeg bruker den uten nyfødtinnlegg og jenta mi er liten :) jeg legger henne slik hun ville lagt i nyfødtinnlegget og der sitter hun bra :)

Man skal bruke nyfødinlegget til de er 4 mnd. Jeg kjøpte det med, så vi har brukt den litt. Og min gutt kunne aldri sittet i den uten. Men han er jo liten enda. Mener, uten å si helt sikkert at det står 5,5 kilo en plass. Mulig de da kunne bruke den puten som hører med byfødinnlegget. Men ble litt usikker på akkurat det. Men de skal være ca 4 mnd.

Takk folkens! Jeg ser at bæreselen er fra 3,5 kg, så derfor jeg lurte. Snuppa er ca 4 kg, men kun 7,5 uke... Hørtes litt tidlig ut å putte henne oppi uten...

Takk folkens! Jeg ser at bæreselen er fra 3,5 kg, så derfor jeg lurte. Snuppa er ca 4 kg, men kun 7,5 uke... Hørtes litt tidlig ut å putte henne oppi uten...

Jeg hadde absolutt brukt nyfødtinnlegget, selv om det er tungvindt :-) jeg solgte min sele med innlegget og kjøpte en adapt i stedet for å lippe innlegg, pluss at jeg likte den selen bedre :-)

Jeg hadde absolutt brukt nyfødtinnlegget, selv om det er tungvindt :-) jeg solgte min sele med innlegget og kjøpte en adapt i stedet for å lippe innlegg, pluss at jeg likte den selen bedre :-)

Da skal jeg ta en titt på adapt! Tenkte egentlig at jeg ikke trengte på noen mnd enda og synes egentlig det er for tidlig, men ser andre starter langt tidligere. Lengter etter fjellturer!

Hva med å prøve et bæresjal først? Har båret gutten min i sjal fra han var ca 2 uker. Jeg synes det er super komfortabelt og lillegutt stortrives i det! :)

Hva med å prøve et bæresjal først? Har båret gutten min i sjal fra han var ca 2 uker. Jeg synes det er super komfortabelt og lillegutt stortrives i det! :)
Jeg har ett bæresjal, men har prøvd utallige ganger og jeg får det ikke til:( Alle tips tas i mot med tusen takk!!

Da skal jeg ta en titt på adapt! Tenkte egentlig at jeg ikke trengte på noen mnd enda og synes egentlig det er for tidlig, men ser andre starter langt tidligere. Lengter etter fjellturer!

Absolutt verdt det :-) vi bærer masse og lillegutt elsker det! Får opp mye luft også :-)
Vi bruker mest bæresjalet, caboo close carrier hjemme og sele ute :-)

Jeg har ett bæresjal, men har prøvd utallige ganger og jeg får det ikke til:( Alle tips tas i mot med tusen takk!!

Hvor i landet bor du? Kunne du dratt innom en butikk for å få noen til å hjelpe deg? Ellers er det også YouTube videoer du kan se på, men det har du kanskje prøvd? Hva slags sjal har du?

Samme her!! Kløner skikkelig!

Har ergobaby også, men skjønner ikke helt den nyfødt greia :-/
Takk!! Jeg har nettopp brukt 30 minutter på å prøve å få på ergobaby! Endte med at jeg aldri fikk det til samt en meget lei baby:( beina hennes blir jo skvist og kan absolutt ikke være behagelig. Er ganske frustrert her nå:(

Hvor i landet bor du? Kunne du dratt innom en butikk for å få noen til å hjelpe deg? Ellers er det også YouTube videoer du kan se på, men det har du kanskje prøvd? Hva slags sjal har du?
Har bambus elastisk fra Bæreglede. Jeg har bruksanvisning, men er über kløne:(

Takk!! Jeg har nettopp brukt 30 minutter på å prøve å få på ergobaby! Endte med at jeg aldri fikk det til samt en meget lei baby:( beina hennes blir jo skvist og kan absolutt ikke være behagelig. Er ganske frustrert her nå:(

Jeg måtte se på en YouTube video i dag *ler*

Jeg bruker sleepy wrap inne, den er fantastisk! Men måtte inn på YouTube for å få den på første gangen. Den har jeg brukt siden hun var nyfødt.

Men til turer i skog og fjell føler jeg at jeg har mer kontroll med en bæresele! Jeg innser at nyfødtinnlegg er nødvendig :) gleder meg til å prøve! Sist hadde jeg babybjørn. Var fornøyd med den, men hørt at ergobaby er enda bedre :)

Back
Topp