Er det noen som har oversikt over vekt- og alderanbefaling på Ergobaby 360? Tenkte å kjøpe brukt, men usikker på om jeg trenger nyfødtinnlegg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker den uten nyfødtinnlegg og jenta mi er litenEr det noen som har oversikt over vekt- og alderanbefaling på Ergobaby 360? Tenkte å kjøpe brukt, men usikker på om jeg trenger nyfødtinnlegg!
Takk folkens! Jeg ser at bæreselen er fra 3,5 kg, så derfor jeg lurte. Snuppa er ca 4 kg, men kun 7,5 uke... Hørtes litt tidlig ut å putte henne oppi uten...
Jeg hadde absolutt brukt nyfødtinnlegget, selv om det er tungvindtjeg solgte min sele med innlegget og kjøpte en adapt i stedet for å lippe innlegg, pluss at jeg likte den selen bedre
![]()
Jeg har ett bæresjal, men har prøvd utallige ganger og jeg får det ikke tilHva med å prøve et bæresjal først? Har båret gutten min i sjal fra han var ca 2 uker. Jeg synes det er super komfortabelt og lillegutt stortrives i det!![]()
Jeg har ett bæresjal, men har prøvd utallige ganger og jeg får det ikke tilAlle tips tas i mot med tusen takk!!
Da skal jeg ta en titt på adapt! Tenkte egentlig at jeg ikke trengte på noen mnd enda og synes egentlig det er for tidlig, men ser andre starter langt tidligere. Lengter etter fjellturer!
Jeg har ett bæresjal, men har prøvd utallige ganger og jeg får det ikke tilAlle tips tas i mot med tusen takk!!
Samme her!! Kløner skikkelig!
Har ergobaby også, men skjønner ikke helt den nyfødt greia :-/
Takk!! Jeg har nettopp brukt 30 minutter på å prøve å få på ergobaby! Endte med at jeg aldri fikk det til samt en meget lei babySamme her!! Kløner skikkelig!
Har ergobaby også, men skjønner ikke helt den nyfødt greia :-/
Har bambus elastisk fra Bæreglede. Jeg har bruksanvisning, men er über kløneHvor i landet bor du? Kunne du dratt innom en butikk for å få noen til å hjelpe deg? Ellers er det også YouTube videoer du kan se på, men det har du kanskje prøvd? Hva slags sjal har du?
Takk!! Jeg har nettopp brukt 30 minutter på å prøve å få på ergobaby! Endte med at jeg aldri fikk det til samt en meget lei babybeina hennes blir jo skvist og kan absolutt ikke være behagelig. Er ganske frustrert her nå
![]()
Har bambus elastisk fra Bæreglede. Jeg har bruksanvisning, men er über kløne![]()