Noen som vet NÅR man kan bruke den uten spedbarnsinnlegg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5,5kg og 4 mnd![]()
Hehe jeg husker det fra bruksanvisningen på min 360Hvor har du tallene fra?ikke at jeg ikke tror deg altså men finner ikke noe om det
![]()
Aha - men det er jo ganske seint det da tenker jeg...Hehe jeg husker det fra bruksanvisningen på min 360![]()
Du ser jo litt når baby er stødigere i nakken også![]()
Jeg ville kjøpt med. Den er gull å ha når du f.eks. er inne på senter, eller hjemme og baby ikke få sove, eller hvis været blir mildt. Kler du på baby nok så blir det ikke kaldt med 0 grader. Kanskje du får en baby som ikke vil ligge i vogn. Man får heldigvis solgt hele også.Aha - men det er jo ganske seint det da tenker jeg...
Jo det gjør jeg nok! Men hadde ikke bæresæle til førstemann og skal ha til nr 2.. Så
Er spørsmålet OM man trenger spedbarnsinnlegget eller ikke (altså om jeg skal kjøpe med). Er vinterbarn så tror ikke nødvendigvis det blir brukt mye de første 2 mnd'ene.. Men når barnet må være så stort så bør jeg kanskje investere i det likevel - slik at man faktisk får brukt bæresæla litt
Aha - men det er jo ganske seint det da tenker jeg...
Jo det gjør jeg nok! Men hadde ikke bæresæle til førstemann og skal ha til nr 2.. Så
Er spørsmålet OM man trenger spedbarnsinnlegget eller ikke (altså om jeg skal kjøpe med). Er vinterbarn så tror ikke nødvendigvis det blir brukt mye de første 2 mnd'ene.. Men når barnet må være så stort så bør jeg kanskje investere i det likevel - slik at man faktisk får brukt bæresæla litt
Jeg ville kjøpt med. Den er gull å ha når du f.eks. er inne på senter, eller hjemme og baby ikke få sove, eller hvis været blir mildt. Kler du på baby nok så blir det ikke kaldt med 0 grader. Kanskje du får en baby som ikke vil ligge i vogn. Man får heldigvis solgt hele også.
Hvis du tenker at du kanskje ikke får brukt innlegget så kan du jo allerede nå se om du finner den brukt ett sted, og så kan du kjøpe selen nyevt. Sjekke om du kan finne det billigere nytt ett sted. Ser at flust.no selger til 249kr mens Jollyroom selger til 399, så man kan spare litt. Hele selen med innlegget får du for 1499 på Jollyroom, mens selen alene koster 995. Kan spare litt på å kjøpe separat også
På Barnas Hus / Babyshop koster den 1599, så de er dyrest.
Veldig greit å ha om man blir desperat for å få armene fri litt eller å få baby til å soveDen 999 prisen er vel for deb vanlige ergobaby? Ikke 360? Selen får vi til jul, så den er ikke noe stressjeg ønsker aller helst å IKKE bruke sele for mye hjemme, men greit å ha på senter osv
Veldig greit å ha om man blir desperat for å få armene fri litt eller å få baby til å sovekunne styre på med babyen i timesvis uten at det ble greit, men så fort han kom oppi selen så sovna han på et blunk
da hadde jeg armer fri til å lage meg middag Feks. Så jeg har nyfødtinnlegget
![]()
Sikkert like greit, så har du det hvis det skulle bli aktueltJa altså - jeg vil HELST ikke det! Klarte meg godt uten sist.. Men unger er ulike så mulig denne frøkna ikke liker like godt å ligge på gulvet å plundre som broren gjorde! Men når man må bruke nyfødtinnlegget så lenge uansett så tror jeg jammen jeg kjøper fra begynnelsen av![]()
Sikkert like greit, så har du det hvis det skulle bli aktuelter jo gjerne ikke så lett å forutse, og når man først trenger det skulle man gjerne hatt det "i går"
![]()
Ja, husker dessverre ikke når jeg tok det ut. Syns det var greit å ha det der en stund iallfall. Nei det er kanskje ikke så dyrt bare for innleggetJa santmen trodde kanskje man kunne bruke uten spedbarnsinnlegget litt før, men da får man bare kjøpe inn - ikke akkurat store utgiften
![]()