Noen som har den?? Lure på kjøpe den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går det an å bare bruke puten? Visste jeg ikke! Det er jo veldig lurt nå når det er så varmt. Mini her koker med innlegget i. Står det noen vektbegrensing for når man kan begynne å bruke? Min er 6 uker og 5,5 kg.Vi er veldig fornøyd med selen, men likte ikke nyfødtinnlegget! Beina til mini ble bøyd i en litt unaturlig vinkel, synes vi.. Men nå er han blitt over 5,5 kg, så vi bruker kun puten som er inni nyfødtinnlegget, og da trives han mye bedre! Tidligere har han sittet i selen i max 5 minutter før han begynte å klage, men nå sovner han fort og kan fint sitte i lengre perioder uten problemer!
Går det an å bare bruke puten? Visste jeg ikke! Det er jo veldig lurt nå når det er så varmt. Mini her koker med innlegget i. Står det noen vektbegrensing for når man kan begynne å bruke? Min er 6 uker og 5,5 kg.
Takk! Burde tydeligvis ha lest bruksanvisningenVis vedlegget 127088
Det ene bildet ble litt mørkt, men i bruksanvisningen står det at barn over 5,5 kg men under 4 mnd kan bruke selen uten innlegget så lenge barnet har sterk nok nakke. Gutten min er 7 uker, og kan holde hodet sitt i flere minutter hvis han ligger på magen.
Men så lenge man bretter opp klaffen i front på selen, så synes jeg at han fikk god støtte til hodet sitt
Vis vedlegget 127089
Det er 25 % på to valgfrie varer på babyshop nå hvis du er medlem i kundeklubbenTror vi skal investere en sånn en ja
Har en stor gutt på vel fem uker så han skulle ikke trenge nyfødtinnlegget. Men syns ikke han er så sterk i nakken enda. Han hater å ligge på magen
Noen som har kommet over noen gode tilbud på denne?
Det er 25 % på to valgfrie varer på babyshop nå hvis du er medlem i kundeklubben
Vet du om det er bare i butikk eller også på nett?
Bare i butikk