For dere som har denne bäreselen, hvordan er den å bäre i? Jeg tenker på og kjöpe den til min neste baby, siden disse 2 blir så tette, så må jeg nok ha noen armer frie for Desiree.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker den. Men har bare brukt den fra 4 mnd.
Skal sjekke ut de. takk for tipset.Den er helt ok, men til nyfødt vil jeg anbefale close caboo, et slags ferdigknyttet sjal. Jeg likte ikke nyfødtinnlegget på ergobaby og brukte den ikke før ved ca 3,5 måneds alder. Ønsker du en sele som kan brukes fra nyfødt og oppover anbefaler jeg Angelpack. Til mitt evt neste barn skal jeg ha close caboo og angelpack.
Meld deg inn i Norsk Bæregruppe på fb, der får du masse info om bæring av barn.
Det går bra med meg og babyen. Magen vokser og er blitt stooooooooor he he heErgobabyen er fantastisk, men best når man ikke trenger det nyfødt-innlegget, det er kjempeupraktisk. Men den er nok fin å putte storsnuppa i og ha henne på ryggen eller framover på magen når dere skal trille med nybabyen
Hvordan går det med deg og babyen?
Får se litt på stokke sin ogsåJeg vurderte denne, hørt så masse bra om den, men både samboer og jeg synes stokke sin var bedre å ha på fordelte vekten bedre og passet bedre både meg og han.
Det går bra med meg og babyen. Magen vokser og er blitt stooooooooor he he he
Så dumt at det ikke funker med nyfödt innlegget da hmmm, for virker ikke det så er jo poenget for meg borte iallefall.
Det går bra med meg og babyen. Magen vokser og er blitt stooooooooor he he he
Så dumt at det ikke funker med nyfödt innlegget da hmmm, for virker ikke det så er jo poenget for meg borte iallefall.
Skal sjekke ut de. takk for tipset.
Hvilket sjal har du? Jeg har et bæresjal, men det tar jo så lang tid og få det på hehe, så tenkte kanskje bæresele ble mer praktisk.Kjempebra sele synes jeg
Nå har jeg oppdaget sjal verden og da så det er enda mer behagelig
Har ellevill zara fresh str 7Hvilket sjal har du? Jeg har et bæresjal, men det tar jo så lang tid og få det på hehe, så tenkte kanskje bæresele ble mer praktisk.