Ergobaby 360

BabyUndercover2016

This mom makes beautiful babies;-)
Oktoberskatter 2014
For dere som har denne bäreselen, hvordan er den å bäre i? Jeg tenker på og kjöpe den til min neste baby, siden disse 2 blir så tette, så må jeg nok ha noen armer frie for Desiree.
 
Jeg vurderte denne, hørt så masse bra om den, men både samboer og jeg synes stokke sin var bedre å ha på :) fordelte vekten bedre og passet bedre både meg og han.
 
Den er helt ok, men til nyfødt vil jeg anbefale close caboo, et slags ferdigknyttet sjal. Jeg likte ikke nyfødtinnlegget på ergobaby og brukte den ikke før ved ca 3,5 måneds alder. Ønsker du en sele som kan brukes fra nyfødt og oppover anbefaler jeg Angelpack. Til mitt evt neste barn skal jeg ha close caboo og angelpack.

Meld deg inn i Norsk Bæregruppe på fb, der får du masse info om bæring av barn.
 
Ergobabyen er fantastisk, men best når man ikke trenger det nyfødt-innlegget, det er kjempeupraktisk. Men den er nok fin å putte storsnuppa i og ha henne på ryggen eller framover på magen når dere skal trille med nybabyen :)
Hvordan går det med deg og babyen? :)
 
Den er helt ok, men til nyfødt vil jeg anbefale close caboo, et slags ferdigknyttet sjal. Jeg likte ikke nyfødtinnlegget på ergobaby og brukte den ikke før ved ca 3,5 måneds alder. Ønsker du en sele som kan brukes fra nyfødt og oppover anbefaler jeg Angelpack. Til mitt evt neste barn skal jeg ha close caboo og angelpack.

Meld deg inn i Norsk Bæregruppe på fb, der får du masse info om bæring av barn.
Skal sjekke ut de. takk for tipset.
 
Ergobabyen er fantastisk, men best når man ikke trenger det nyfødt-innlegget, det er kjempeupraktisk. Men den er nok fin å putte storsnuppa i og ha henne på ryggen eller framover på magen når dere skal trille med nybabyen :)
Hvordan går det med deg og babyen? :)
Det går bra med meg og babyen. Magen vokser og er blitt stooooooooor he he he

Så dumt at det ikke funker med nyfödt innlegget da hmmm, for virker ikke det så er jo poenget for meg borte iallefall.
 
Det går bra med meg og babyen. Magen vokser og er blitt stooooooooor he he he

Så dumt at det ikke funker med nyfödt innlegget da hmmm, for virker ikke det så er jo poenget for meg borte iallefall.

Stokke sin er fra nyfødt, den har ekstra innstillinger, som gjør at du får den liten nok, trenger ikke noe innlegg, og det synes vi var positivt :)
 
Det går bra med meg og babyen. Magen vokser og er blitt stooooooooor he he he

Så dumt at det ikke funker med nyfödt innlegget da hmmm, for virker ikke det så er jo poenget for meg borte iallefall.

Det funker, men er litt knotete. Jeg bare Felix mye rundt i nyfødt-innlegget, men jeg fant aldri noen teknikk som jeg ble komfortabel med. Ergobaby har en video på YouTube om hvordan man bruker nyfødt-innlegget, så kan du jo se hva du syns :)

Så gøy at den vokser :D sprek som får 2 så tette :)
 
Til nyfødt anbefaler jeg bæresjal, men for over fire mnd elsker jeg den!!!! Beste kjøpet jeg har gjort :)
 
Kjempebra sele synes jeg :)
Nå har jeg oppdaget sjal verden og da så det er enda mer behagelig ;)
 
Kjempebra sele synes jeg :)
Nå har jeg oppdaget sjal verden og da så det er enda mer behagelig ;)
Hvilket sjal har du? Jeg har et bæresjal, men det tar jo så lang tid og få det på hehe, så tenkte kanskje bæresele ble mer praktisk.
 
Hvilket sjal har du? Jeg har et bæresjal, men det tar jo så lang tid og få det på hehe, så tenkte kanskje bæresele ble mer praktisk.
Har ellevill zara fresh str 7 :)
Når jeg først har lært knytinga så går d greit ;)
Men selen er enklere til av/på levering i bhg ;)
 
Back
Topp