Ergobaby 360

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Idag kjøpte vi Egobaby 360 i tidlig julegave til Felix, men jeg er håpløs så måtte prøve den idag, og det var en helt ny verden! Herregud så deilig å bære i, all vekta ligger på hoftene og Felix slo seg til ro i den med en gang :D
Beste kjøpet jeg har gjort til babyen til nå, foruten om de nødvendige tingene som Bilstol osv.
Gleder meg til å bruke den både på tur ute og her hjemme :D
Anbefales! Ble 1500ca med spedbarnsinnlegget, syns det var en grei pris :D

Me har ergobaby original med spedbarnsinlegg, heilt glimrande :)

Bruker dere innlegge? For hun her er ikke fornøyd med innlegget!

Ja vi brukte innlegget idag, han var litt urolig først, men så sovna han. Sånn var det med sjal og baby björn også, men når han blir vant syns han det er greit.
F er såpass liten at tror han forsvinner nedi sela om vi ikke har innlegget :)

Bruker dere innlegge? For hun her er ikke fornøyd med innlegget!
Setter dere hun riktig i innlegget? :)

Jeg måtte ta et Google søk for å få det riktig ;)

Jeg har kjøpt den med -20% fra babyshop på torsdag. Den er perfekt:) Det står på pakken at man kan bruke den uten innlegget fra 4 måneder (5kg). Da jeg spurte på butikken, sa damen at det er lurt å bruke str.her og ikke eldre. Da kjøpte jeg ikke innlegget siden lille er 5,6kg. Jeg prøvde den i dag og den var fantastisk. Hun var rolig og det var behagelig både for henne og meg. Veldig bra investering synes jeg:)

Denne har jeg lyst på pg. Vi har ønsket oss bæresele til dåpen, men tror det er babybjørn vi får. Men jeg er mest gira på ergobaby 360, så da bytter vi evt :)

Vi kjøpte Baby Bjørn som var også på tilbud i Baby Shop og gutten vil ikke sitte i det. Han gråter etter 2 minuter. Det er andre bærsle vi kjøpte. Først prøvde vi sånn HuggaBaby, det var enda verre.

Jeg sliter veldig med å få den på alene (hei stiv og støl)!! Har faktisk ikke sjans til å få igjen den øverste spenna på egenhånd:/

Klusse litt med låsen på ryggen, men må sei eg e gla for at eg e mjuk ja ;)

Ja er helt fantastisk :)
Har sjal fra før men sela ble en annen verden. Nå har jeg ikke prøvd den så mye da jeg pakka den inn og det skal bli julegave til meg og sambo fra "nissen".
Betalte 935 kr for det på babyshop da de hadde 20% også brukte jeg rabattkoden på 10% oppå der :)
Gleder meg til å prøve den ut mer ;)

Jeg sliter veldig med å få den på alene (hei stiv og støl)!! Har faktisk ikke sjans til å få igjen den øverste spenna på egenhånd:/

Ha igjenn spenna også trer du den over hodet og lirker baby nedi også strammer du skulderreimene ;)

Back
Topp