Ergo baby

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Dåkker som har ergobaby... bruke dåkker sovehetta helt lukka?
Æ syns den bli så tett så æ kneppe alltid bare på den knappen på eine sia alt ettersom kordan sia han har hode...

Vi har Ergo baby, men ser ikke for meg at den hetta kommer til å bli brukt noe særlig!!

De gangene den hetta har blitt brukt har jeg kneppet begge sider. Bruker den kun når det regner og blåser veldig.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Har ergobaby, og brukar ofte hetta. Og då kneppar eg den heilt igjen. Det er ingen problem:-) Baby får masse luft :-)

Har ergobaby, og brukar ofte hetta. Og då kneppar eg den heilt igjen. Det er ingen problem:) Baby får masse luft :)

Ser så tett ut syns æ? Tenke d bli samme som å henge teppe foran barnevogna æ... :rolleyes:

Ser så tett ut syns æ? Tenke d bli samme som å henge teppe foran barnevogna æ... :rolleyes:

Blei kanskje mest tett i starten, då baby var så lita. Men no kjem ho så høgt i bæreselen, at når hetta er på, så er det mykje å gå på på begge sider. Mykje luft.

Har du prøvd å feste den på både innerste og ytterste knapp, for å sjå forskjellen?

Vi har ergobaby, men har aldri brukt den hetta. Nå er hun straks 10 mnd og ser ikke for meg at den vil bli brukt.

Blei kanskje mest tett i starten, då baby var så lita. Men no kjem ho så høgt i bæreselen, at når hetta er på, så er det mykje å gå på på begge sider. Mykje luft.

Har du prøvd å feste den på både innerste og ytterste knapp, for å sjå forskjellen?

Ja har prøvd det å synes det bli helt tett!! små luftehull bare!
men synes egentlig d funke fint å ta igjen bar en... ville bare høre ka andre gjorde å mente :-)
Kan jo hende æ syns det bli bedre og mere åpent når han bli større! Han e jo bare 4,5mnd...

Ja har prøvd det å synes det bli helt tett!! små luftehull bare!
men synes egentlig d funke fint å ta igjen bar en... ville bare høre ka andre gjorde å mente :-)
Kan jo hende æ syns det bli bedre og mere åpent når han bli større! Han e jo bare 4,5mnd...

Om det funke for deg, så er jo det det viktigste:-) Ergobaby er i alle fall en genial oppfinnelse. Bruke den masse:-D
Kos deg:-)

Jeg bruker hetta mye, jeg. Ikke tett i det hele tatt, men er stor forskjell på å bruke innerste og ytterste knapp!

Bruker dere den mye? Inne eller ute? er så i tvil på hva slags bæretøy jeg skal gå for :/

Om det funke for deg, så er jo det det viktigste:) Ergobaby er i alle fall en genial oppfinnelse. Bruke den masse:-D
Kos deg:)

Brukt kvær dag her :-) bruktr å til storesøster på skogstur å sånne ting helt til æ ble gravid å kje klarte åbære ho sånn mer..

Jeg bruker hetta mye, jeg. Ikke tett i det hele tatt, men er stor forskjell på å bruke innerste og ytterste knapp!

Ja ok... kan kje bruke heelt ytterste knapp da bli d så slapt..men bruke ca den miderste :-)

Bruker dere den mye? Inne eller ute? er så i tvil på hva slags bæretøy jeg skal gå for :/

Brukes hver dag her :-) å når minsten e litt vanskelig å el kje får t å sove stortrives han oppi der å æ har arma fri t å hjelpe storesøster :-) genial!

Brukes hver dag her :-) å når minsten e litt vanskelig å el kje får t å sove stortrives han oppi der å æ har arma fri t å hjelpe storesøster :-) genial!
Så man kan bruke den til å bære den lille mens man gjør litt husarbeid f.eks? Funker den like bra hvis man skal ut å gå tur? Sikkert dumme spørsmål, men jeg har virkelig lite peiling på dette :)

Back
Topp