Erge Crosstrainer?

Litt Bitch?

Glad i forumet
Noen som har prøvd denne? Har tenkt å begynne og trene åsså var det skikkelig gøy og god trening når jeg trente på Elixia for noen år siden. Men jeg vet ikke hvilken kvalitet de har de som selges rundt omkring.
link til den jeg tenkte på
http://kundeaviser.inkognito.no/aviser/obs/trondos/index2.htm

jeg har desverre ikke peiling på sånt.men jeg ska å kjøpe meg en cross trainer[;)]etterhvert..eller sambo har lovet meg en i snart 1år[>:][8|][;)]
de fleste er vel gode nok til hjemmebruk??jeg vurderer å gå inn på netthandelen og legge inn bud[;)]
lykke til,håper du finner en som passer for deg[:)]

Jeg har også tenkt på netthandelen, men så blir det jo ganske mye i frakt i tillegg til prisen. Pluss at jeg synes det hadde vært greit  å få sett den. Du får ha lykke til du også.

ORIGINAL: Litt Bitch?

Jeg har også tenkt på netthandelen, men så blir det jo ganske mye i frakt i tillegg til prisen. Pluss at jeg synes det hadde vært greit  å få sett den. Du får ha lykke til du også.

ja,frakten tenkte jeg ikke på,mi kan hente varene,er 1/2time unna[;)]
ja,jeg er å litt sånn,må se og ta og føle på før jeg helt tørr og kjøpe[;)]
fant en fin en på netter,men husker ikke adr.den va litt turkis..men det var 1500 i frakt..og den kostet 4000..så det ble litt dyrt for min del[;)]

Var litt dyrt for meg også det ja. Men man får sikkert hva man betaler for.

ja,d gjør en nok,men til hjemme bruk burde de holde en stund[;)]er jo 1år med garanti[8D]typisk at den svikter rett etter d året[;)]hehehehe!!
mi får vente på salget[;)][8D]

Var den grei å bruka da, før du begynte å bruke den til klær?

Back
Topp