erfarne eggløsningstestere...hjelp!

ORIGINAL: Labben

Snakk med fastlegen din hvis du er usikker på om du har el. De kan nemlig ta en blodprøve i hver syklus som bekrefter/avkrefter om du har hatt el og hvis du ikke har det etter tre-fire blodprøver så gir de deg pergotime. Men du har jo blitt gravid en gang, så sjansen er jo stor for at du har el! Fire måneder med prøving er ingenting, for oss gikk det to år. Bare å smøre seg med tålmodighet!

Vet det kan virke provoserende på de som har prøvd lenge, beklager det, det er ikke meningen. Er en fryktelig utålmodig sjel ( irriterende! ). Har planlagt mange år fremmover, og dette med prøvingen tar lengre tid enn planlagt( kanskje det er all planleggingen jeg må kutte ut..)
Jeg ammer og derfor tror jeg ingen lege vil gjøre noe som helst med meg før jeg har sluttet med det... Men jeg skal spørre!
Skjønner ikke hvordan så mange klarer å få så tette barn...?_Takk for tips

Tror ingen opplever deg som det... Men har du mens nå som du ammer da? Er det ikke sånn at den må være for å ha el?
Ja, man blir lett utålmodig...

ORIGINAL: monicabebe

Hei hei!

Jeg tester også med billige-tester sine El tester. Har testet negativt 18 dager på rad, og det bekrfter mistanken min om at jeg ikke har EL enda etter pilleslutt. Går inn i den 6. måneden uten piller nå, og har ikke hatt skikkelig mens siden jeg sluttet. Så vidt jeg forstår så må teststreken være like sterk eller sterkere enn konrollstreken på billigtestene. Jeg hadde ingen teststrek i begynnelsen, men nå viser det seg i allefall en svakere strek der....satser på at det dukker opp to like sterke streker om ikke lenge for oss begge!

Krysser fingrene for full klaff så fort som mulig! Lykke til Lille My80.

Klem, M

Flott! hvis jeg krysser fingrene også så blir det dobbelt opp, da må det funke snart!
Kan du ikke holde meg oppdatert på hva som skjer? Lykke til du og

ORIGINAL: sollise

Tror ingen opplever deg som det... Men har du mens nå som du ammer da? Er det ikke sånn at den må være for å ha el?
Ja, man blir lett utålmodig...

Mistenker at det ammingen ja..Jeg hadde jo ikke noe problem sist. Er en veldig stressa type, og det pluss at jeg har den lille og amming blir kanskje litt mye, slik at hormonen blir litt forvirra.
Har hatt mensen de to siste mnd, så jeg trodde det begynte å bli i gjenge igjen, med det at man har mensen betyr jo ikke at man ikke har EL. Og hormonene som kommer når du ammer hemmer jo eggløsningen, men jeg har ikke akkuratt mye melk om dagen, så jeg skjønner ikke at det skal ha så mye å si..

Det er fælt å miste ja, er det lenge siden det skjedde? Det er veldig mange som har SA første gangen, det er utrolig leit. Mista en i 99, men var ikke langt på vei.Det er verre når du har fått gledet deg i noen uker, jeg visste ikke at jeg var gravid en gang.

Jeg skal krysse fingrene for deg også jeg...

Tusen takk[:)] Ja, vi får håpe 2006 blir et godt år for oss alle[:)]

Back
Topp