erfaringer?

Martha2

Gift med forumet
Mathea ser ut til å ha fått en skikkelig reaksjon, jeg TROR det er vaksinen som er skyld men jeg vet ikke. Er to uker siden i morgen, og ei uke siden så hadde ho 39.1 i feber. No ser ho ikke ut, HELE kroppen dekt av utslett. tilogmed fotsålene. Ho er trøtt, slapp,spiser ikke, gråter mye....uff...
Var i bhg i går og de merket godt at ho ikke var seg selv, og utslettet blusset skikkelig opp i natt. Ikke særlig lyst å sende ho i bhg i dag.
 MEN; vanlig med såå mye utslett av vaksinen? Har fått utslett av mild feber før, legen nevnte da 4. barnesykdom men jeg vet ikke.
Hva er deres erfaringer fra vaksinen, og hva hadde dere gjort her?
Plana er å ringe legen om ei stund.

Jenta mi reagerte på 15 mnd'ers vaksinen, hun fikk utslett, feber (både en uke før og da utslettet kom) slapp og trøtt og hun sov mye. Det gikk over etter ca fire dager.

Jeg ville nok ringt legen og hørt.

Hadde sikkert vært greit med en sjekk.

God bedring til veslemor <3

Vet du, jeg synes å huske at helsesøster her advarte mot at det kunne komme et utslett to uker etter vaksinen - det hørtes i hvert fall veldig kjent ut da jeg leste innlegget ditt... Men jeg ville nok ringt legen eller helsesøster for sikkerhets skyld.

Vet du, jeg synes å huske at helsesøster her advarte mot at det kunne komme et utslett to uker etter vaksinen - det hørtes i hvert fall veldig kjent ut da jeg leste innlegget ditt... Men jeg ville nok ringt legen eller helsesøster for sikkerhets skyld.

takk for svar dere :)
ringte først legen som ba meg ringe helsesøster, som var såpass usikker at jeg ringte legen igjen og fikk time om ei lita stund. Så får vi se om det er vaksina eller en infeksjon.

Back
Topp