Cinderella89
Forelsket i forumet
Jeg prøver lykken her siden dere som er her inne har kjøpt vogn for ikke så lenge siden og forhåpentligvis gjort dere opp noen meninger og erfaringer.
-Vi bor landlig til og kommer til å trille mye på grus og skogsveier så vi trenger ei vogn med god demping.
-Mannen min er mye borte i forbindelse med jobb så jeg trenger ei vogn som ikke er veldig tung, slik at jeg enkelt kan få den inn og ut av bilen selv.
-Vil gjerne at vogna skal kunne vare hele vognperioden(men ikke en nødvendighet).
-Ønsker vogn med fire hjul.
Jeg sto først mellom stokke trailz og emmaljunga nxt90. Men har skjønt det sånn at begge disse er relativt tunge.
Så vurderte jeg emmaljunga med nxt60 understell.
Men så begynte jeg å se på britax smile 3, den er mye billigere og lurer på om kvaliteten også er deretter?
Og nå er jeg egentlig bare helt forvirra
Må jeg ofre ønsket om lav vekt for å ha god trille komfort på ulendt terreng?
Er I hovedsak disse vognene jeg ønsker erfaringer fra men er også åpen for andre forslag som oppfyller kriteriene mine.
Har ikke vært å prøvetrillet enda og har god tid på å bestemme oss.
-Vi bor landlig til og kommer til å trille mye på grus og skogsveier så vi trenger ei vogn med god demping.
-Mannen min er mye borte i forbindelse med jobb så jeg trenger ei vogn som ikke er veldig tung, slik at jeg enkelt kan få den inn og ut av bilen selv.
-Vil gjerne at vogna skal kunne vare hele vognperioden(men ikke en nødvendighet).
-Ønsker vogn med fire hjul.
Jeg sto først mellom stokke trailz og emmaljunga nxt90. Men har skjønt det sånn at begge disse er relativt tunge.
Så vurderte jeg emmaljunga med nxt60 understell.
Men så begynte jeg å se på britax smile 3, den er mye billigere og lurer på om kvaliteten også er deretter?
Og nå er jeg egentlig bare helt forvirra

Må jeg ofre ønsket om lav vekt for å ha god trille komfort på ulendt terreng?
Er I hovedsak disse vognene jeg ønsker erfaringer fra men er også åpen for andre forslag som oppfyller kriteriene mine.
Har ikke vært å prøvetrillet enda og har god tid på å bestemme oss.
og folk har veldig ulike preferanser, så noe jeg liker kan du like skikkelig dårlig. Men prøv i butikk og ikke minst prøv å legge sammen og løfte sammenlagt vogn 

Jeg sverger til vogner med dem etter jeg fikk senebetennelse i begge hendene av å fysisk måtte løfte /snu den første vognen vi hadde med fire faste hjul.
)så sånn fremkommelighet er ikke viktig. Men har vært inne på tanken om å kjøpe en lett(og rimelig) ekstravogn som kan brukes om jeg skal på kjøpesenter eller kafé uten mannen men usikker på om vi vil ha behov for det.