Erfaringer med waior.com?

Kykkelykkeliky

Elsker forumet
Juligull2021
Augustbarna 2021
Noen som har handlet på nettbutikken waior.com?

Får opp reklame på fb støtt og stadig og ut i fra bildene ser det ut til at klærne er i svært god stand og til ca 1/2-1/3 av ny pris. Jeg ser mye på finn etter gode bruktkupp og der er kvaliteten ofte så som så, selv om prisen da så klart også er svært lav.

Blir litt fristet til å teste, men er samtidig skeptisk siden jeg ikke finner så mye om butikken.
 
Jeg fikk siden anbefalt av ei som har handlet der flere ganger. Selv har jeg handlet én gang, og var veldig spent på kvaliteten – som var akkurat slik som den ble beskrevet. Veldig fornøyd og vil absolutt handle der flere ganger. :happy: Synes brukt på Finn er håpløst, og synes nye klær er skrekkelig dyre. :facepalm:

Fikk én lærepenge: Det er lite detaljbilder av klærne, så jeg endte med en body uten noen form for ekstra åpning i halsen. Hadde jeg vært obs på det hadde jeg neppe kjøpt den – er spent på hva babyen sier om å få den tredd over hodet. :rolleyes: Så neste gang vil jeg se ekstra nøye på klærne for å unngå å overse slikt. Men det er jo ikke nettbutikkens feil, bare min. :)
 
Back
Topp