Vinter_Barn
Betatt av forumet
Noen som har erfaringer å dele???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal nå på mandag igjen for å sjekke leie..er da 37+2..håper hun har snudd seg selv..har ett par venninner som har delt sin erfaring med vending..å for å si det sånn så frister det ikke så mye..funket ikke for noen av dem så endte med ks på begge..Jeg skal på ny ul om to uker, da er jeg 35 uker. Håper virkelig at snuppa har snudd seg rett vei, hvisbikke blir jeg henvist til sykehuset for forsøk på vending. Har lest mye om dette og syns det høres skummelt ut :-(
Masse lykke tilJeg skal nå på mandag igjen for å sjekke leie..er da 37+2..håper hun har snudd seg selv..har ett par venninner som har delt sin erfaring med vending..å for å si det sånn så frister det ikke så mye..funket ikke for noen av dem så endte med ks på begge..
Frøkna mi ligger visst litt merkelig til (er 36+0 i dag), hverken jm eller lege er sikre på hvordan hun ligger. Har ligget en del på tvers (trolig) og i går trodde legen hun lå i ett eller annet seteleie. Jeg kjenner bevegelser ulike steder, både oppe, på sidene og ned i bekkenet, umulig å si hva som er armer og bein! Skal til UL på fredag... uff, litt skummelt, dette. Er førstegangs og veldig usikker på både dette med vending og en ev. setefødsel... selv om som du sier er de vel flinke på de store sykehusene. Men er over 165 cm - betyr det at de bare regner med at bekkenet er stort nok??Har seteleie, er uke 37 nå, mitt sykehus vender ikke, de tar heller ikke røntgen av bekkenet dersom mor er over 165 cm. Har hatt flere samtaler med jm og leger på sykehuset i forhold til setefødsel, og føler meg trygg på det. Nå er jo i hvertfall de store sykehusene i Norge ganske gode på setefødsler og ;-)