Erfaringer med TUL i Bergen?

Fudge

Glad i forumet
Julikulene 2020
Gresskarfrøene2023
Hvor bør man velge? Ser Volvat, Hausken, Aleris og sentrumslegene blant annet tilbyr. Noen som har gode erfaringer?
 
Versatile Helse i Sandviksbodene. Jordmor som vanligvis jobber på ultralydlaben på KK, super undersøkelse og gode bilder. Anbefales veldig :)
 
Last edited:
Fikk henvisning fra lege til gyn. på bryggen, utrolig fornøyd og kunne ringe og få time samme dag for jeg var så nervøs og urolig. Var jo kjapp Ul kun for å se hjertebank og bevegelse, men det roer meg veldig ❤️
 
Versatile Helse i Sandviksbodene. Jordmor som vanligvis jobber på ultralydlaben på KK, super undersøkelse og gode bilder. Anbefales veldig :)
Støtter denne! Fantastisk dame :)
 
Har vært hos Dr.Mortensen hos sentrumslegene, var veldig fornøyd.
 
Jeg var to ganger på TUL på ultralydklinikken på Nattland. Kjempeflink ultralydtekniker (mye flinkere enn hun vi fikk på OUL på KK syns nå jeg). Og hun tok utvendig UL begge gangene, første gang i uke 8, og fikk gode bilder med det!
 
Versatile Helse i Sandviksbodene. Jordmor som vanligvis jobber på ultralydlaben på KK, super undersøkelse og gode bilder. Anbefales veldig :)
Har time der neste uke, gleder meg ❤️
 
Versatile Helse i Sandviksbodene. Jordmor som vanligvis jobber på ultralydlaben på KK, super undersøkelse og gode bilder. Anbefales veldig :)
Når var du til henne? Har så lyst på ultralyd i håp om å se kjønn? Hun svarte selv st det var mulg i uke 13/14 avhengig om hvordan fosteret lå
 
Når var du til henne? Har så lyst på ultralyd i håp om å se kjønn? Hun svarte selv st det var mulg i uke 13/14 avhengig om hvordan fosteret lå

Vi var der i uke 15, og det var tydelig hvilke kjønn de hadde :)
 
Nei, ikke enda. Har time 18, desember. Så er jeg så langt på vei som mulig innen jeg drar, før jeg drar på juleferie. ^^,
Skjønner ^^

Vi var i uke 13 når vi var der :)
 
Jeg var på versatile helse i uke 8. Veldig fornøyd :)
 
Hvordan gikk det? Og var de flinke? ^^,
Hun var kjempe dyktig! Forklarte alt hun så, var veldig nøye, og sa riktig kjønn allerede da :) Frøkna er nå 3 mnd gammel.
 
Back
Topp