Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Støtter denne! Fantastisk dameVersatile Helse i Sandviksbodene. Jordmor som vanligvis jobber på ultralydlaben på KK, super undersøkelse og gode bilder. Anbefales veldig![]()
Har time der neste uke, gleder megVersatile Helse i Sandviksbodene. Jordmor som vanligvis jobber på ultralydlaben på KK, super undersøkelse og gode bilder. Anbefales veldig![]()
Har time der neste uke, gleder meg![]()
Når var du til henne? Har så lyst på ultralyd i håp om å se kjønn? Hun svarte selv st det var mulg i uke 13/14 avhengig om hvordan fosteret låVersatile Helse i Sandviksbodene. Jordmor som vanligvis jobber på ultralydlaben på KK, super undersøkelse og gode bilder. Anbefales veldig![]()
Når var du til henne? Har så lyst på ultralyd i håp om å se kjønn? Hun svarte selv st det var mulg i uke 13/14 avhengig om hvordan fosteret lå
Vi var der i uke 15, og det var tydelig hvilke kjønn de hadde![]()

Støtter denne! Fantastisk dame![]()
Har du vært inne?Bestilte TUL der nå *spent* ❤
Nei, ikke enda. Har time 18, desember. Så er jeg så langt på vei som mulig innen jeg drar, før jeg drar på juleferie. ^^,Har du vært inne?![]()
Skjønner ^^Nei, ikke enda. Har time 18, desember. Så er jeg så langt på vei som mulig innen jeg drar, før jeg drar på juleferie. ^^,
Skjønner ^^
Vi var i uke 13 når vi var der![]()
Hun var kjempe dyktig! Forklarte alt hun så, var veldig nøye, og sa riktig kjønn allerede daHvordan gikk det? Og var de flinke? ^^,