Erfaringer med stripping?

Pouri

Betatt av forumet
Jeg skal på overtidskontroll i morgen og de nevnte at de kunne strippe meg da. Jeg er litt usikker på om jeg vil det... Er det effektivt? Eller er det bedre å vente på kroppen?

En annen ting, jeg har plass på ABC og er livredd for å ikke få være der i tilfelle igangsetting!
Noen som vet hva de anser som det?
Er det kun ved medisinsk, eller gjelder det ved at de tar vannet, eller ballong o.l?

Hvis jeg til slutt ikke får være der, hva er erfaringen deres med Ullevål sykehus?

Huff er litt småstressa...

Stripping er ikke regnet som igangsettelse og du kan fortsatt føde på ABC.

Stripping har aldri hat noe effekt på meg, og har kun effekt på 5 % av de som får det.

Stripping er ikke regnet som igangsettelse og du kan fortsatt føde på ABC.

Stripping har aldri hat noe effekt på meg, og har kun effekt på 5 % av de som får det.
Hmm... Ja det var det jeg var litt redd for. Skaper bare stress kanskje.

Kan bare svare ang strippinga:) men hadde litt effekt første dagen,å slimproppen som gikk dagene etter men det er over ei uke siden å her sitter jeg like gravid,og få kynnere:wtf:

Ble strippet kl 10 igår.. kl 22 gikk litt av slimproppen men ikke noe mer..
Idag har deler av slimproppen gått over 3 ganger.. merker ikke noe annet... skulle så gjerne hatt effekt av den men var verdt å prøve da:)

Jeg er andregangsfødende og ble strippet på overtidskontroll sist tirsdag kl 10 om morningen! Da var jeg 9 dager på overtid! Jeg begynte å få rier nesten med en gang, men de var uregelmessige! På kvelden tok det seg opp og onsdag morgen kl 5 var babyen ute! Så stripping funka dødsbra for meg!
MEN, da jeg fødte eldstemann for 2 år siden ble jeg satt i gang 11-12 dager på overtid, -fikk først ballong-kateter, så masse modningspiller og stripping i 2-3 dager uten at noe skjedde! Da måtte de til slutt ta vannet mitt og jeg ble satt på drypp, og først dag 15 på overtid kom babisen!

Sniker her,men vil bare si at jeg ble strippet med begge mine. Første kom dagen etter,og andre på kvelden samme dag. Dette var på termindato med begge.

Lykke til :)

Sniker her,men vil bare si at jeg ble strippet med begge mine. Første kom dagen etter,og andre på kvelden samme dag. Dette var på termindato med begge.

Lykke til :)
Hvor moden var du da de strippet deg? Jeg hadde bare en cm og var ganske umoden.. Han fikk ikke til noe særlig i dag dessverre.

Ble strippet på morgenen dagen etter termin (i 9.30-tiden) hadde 2cm åpning da. Button kom til verden klokken 22.28 samme dag:-)

Hvor moden var du da de strippet deg? Jeg hadde bare en cm og var ganske umoden.. Han fikk ikke til noe særlig i dag dessverre.

Det har jeg ingen aning om desverre. Men,vil tro at man må være ganske moden for at det skal funke? :)

Back
Topp