Erfaringer med stelleveskene?

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
Nå har dere sikkert fått testet ut stelleveskene som vi hadde stor debatt om tidligere :p
Hva har dere funnet ut? Er dere fornøyde, og hva fungerer?
Jeg kjøpte enn Babybjørn-veske, sånn hard modell. Den fungerer IKKE, iallefall. Den har ikke regulerbar skulderstropp, så når jeg skal bære den og bilstol med bebis, så ramler den bare ned og er skikkelig fomlete. Mulig det fungerer å henge den på vogna, men den burde være bærbar i tillegg. Så for tida er det remapose som er min stelleveske. :(
 
Jeg har bare brukt den som fulgte med emmaljunga vogna. Og er veldig fornøyd med den:D plass til mye mer enn det ser ut som, også matcher den vogna, og det er jo fint:) hihi

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: H27
Har Enmaljunga som hører til vogna. Superfornøyd :) God plass, matcher vogna, god skulderreim og håndtak!!
 
Jeg har den som fulgte med emmaljunga vogna.. Kjempe god!! Romslig å god å ha på skulderen :) :)
 
Samme her. Har den som hører til emmaljunga. Ser ikke så stor ut men utrolig hva den rommer. God å ha over skulderen. Så er den helt enkel i form og utseende :) Veldig fornøyd !!
 
Har en Ryco messenger, god plass og ikke så dyr. Svært fornøyd så langt :)
 
Har en som jeg fikk brukt. Aner ikke merke. Liker den godt da den har masse fancy lommer og en termo lomme. Men jeg har jo ikke plass til alt jeg skal ha med. Må jo nesten ha med meg nesten hele huset når jeg skal ut døra og det er det ikke plass til oppi der. Hi hi

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er veldig fornøyd med min Ryco Kelly. Den er praktisk i løsningene,pen å se på,"god i bruk"-altså anbefales den!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Fortsatt veldig fornøyd med min storksak veske :)
 
Har brukt og kommer til å fortsette å bruke stellevesken som kom med simo vognen vår. Er mer enn bra nok og enkel åta av og på vogna. :)
 
Har Simo sin. De har byttet ut noen glidelås med borrelås siden forrige gang og jeg synes ikke det er så bra. Ellers er jeg fornøyd. Den kunne vært litt stivere instoffet da, men da måtte jeg vel hatt skinn...
 
Har en fra acta graco. Synes den er fin, og skulderreima kan justeres så man kan slenge den på ryggen når man skal bære bilsetet også :) Og jeg betalte kun 179 kr for den på jollyroom :)
 
Er veldig fornøyd med emmaljunga sin, får plass til masse i vesken :)
 
Back
Topp