erfaringer med renault megane?

S Reve

Glad i forumet
Vi må ha oss 1 bil til,til meg såklart nå som jeg går over i ny jobb [8D] skal teste en slik bil på onsdag,noen som har erfaringer med denne?

Mamma og pappa hadde den før. Digga den bilen!! :) vi var alle veldig fornøyd.

Ville ikke kjøpt Renault. Har dårlig erfaring med de, og det har vært dyre verkstedturer[8D]

Jeg er litt to-delt når det gjelder Renault. Mor har hatt en gammel Renault Clio i "alle år" - gått som ei klokke og null problemer.
En kjenning kjøpte Renault Megane for to år siden, den har vært på verksted 8 (!!!!) ganger til nå. Såeh...

Men, det kan jo være tilfeldigheter det. [:)]

ORIGINAL: Anki70

Ville ikke kjøpt Renault. Har dårlig erfaring med de, og det har vært dyre verkstedturer[8D]

Signerer denne, dog ikke med egne erfaringer, men andres. [&:] Mulig jeg surrer fælt nå, men er ikke det en av bilene som må på verksted for å skifte lyspærer? [8|]

Ingen erfaring med megane. Men jeg syntes du burde kjøpt en slik bil! Er den ikke fiiin[8D]

Nå skal det sies at jeg at endel yngre da mamma og de hadde denne bilen, så jeg fikk ikke med meg om den var på verksted. Hehe. Men den bilen sitter i hukommelsen for digga den! :)

Jeg har en Renault Laguna.. Litt sånn både og med den bilen.. Sikker og god å kjøre og masse plass.. Problemet er dyre deler..[&:] Servopumpen på bilen min gikk i fjor sommer.. 4000 + moms[&:] Ikke finnes det deler på høgger'n siden bilen er altfor ny, så det endte med at vi fikk en kompis i tyskland til å sende oppover delen til kun 800 kr[8D]
Men som sagt over her, så ruster den ikke.. Og Renault kommer generelt veldig godt ut i NCAP sine tester, og er veldig trafikk sikre biler[:D]

Anbefaler ford mondeo jeg. Har en slik bil og jeg bare elsker alt ved den![:)]

Vi har renault grand scenic, og vi er KJEMPE fornøyd!! GOD plass foran, og vogna har gått rett inn (har ikke trengt å legge den sammen). [:D] Litt dårligere plass bak for voksne men for unger er det knall, setene er litt høyere så de kan se ut av vinduet.

Har hatt den i 2 år og har ikke trengt noe service enda. Skal på en nå og skifte olje og EU kontroll. Eneste som jeg har hørt om biltypen/renault er at det elektriske (som el vinduer/AC/knapper generelt) i bilen kan være litt dårlig, men vi har ikke hatt noe problemer så langt, bortsett fra at ryggesensoren streika i vinter men er tilbake igjen nå [8D] mye møkk og snø som er i veien. men det har ingenting med at det er en renault. dette skjer også andre biltyper.

Lykke til =) Det er mange fine biler å velge blant =)

hmm.. så nå at du skrev renault megane og ikke grand scenic.. jaja renault er bra bil!!

tror vi står over renault,tørr rett og slett ikke gamble på en bil som kan være så usikker...Den kom kjempedårlig ut i bruktbil test,nummer 10 av 10 testa..
Så blir nok en mazda eller toyota [:)] Men takk for innspill!

Back
Topp