Erfaringer med Reflex parkdress?

Badeand*

Forumet er livet
Har ikke så god erfaring selv da jeg opplevde at den absolutt ikke var så vanntett som det ble sagt at den var. Men jeg har snakket med veldig mange andre som er kjempefornøyde, og som mener at Reflex dressene er like bra som Reima sine.

Vi hadde dress fra Reflex i høst, og var veldig fornøyde med den. [:)]

har alltid en reflex-dress som dress nr2 i tillegg til en reimadress. Er veldig fornøyd med reflexdressene vi har hatt i hus her i alle fall. (har kjøpt til lillemann også, til barnehagestart)

hvordan er de i str? Jenta mi er 101 cm lang og har brukt 104 en stund. Burde jeg da kjøpe 110, eller er de veldig store i str?

Etter jeg impregnerte min, så er jeg veldig fornøyd! Men den holdt ikke tett før der..

Impregnerte den og da ble den bra.. MEN: Stoffet var lite slitesterkt. Sønnen min brukte den ikke en mnd engang, før den hadde fått en revne i stumpen, hvor man kunne se at det var fordi stoffet hadde blitt tynnslitt.
Somla meg aldri til å klage (siden vi kjøpte den på Barnas Hus så hadde vi vel ikke kommet noen vei uansett), men kommer nok til å lappe den og bruke den nå på våren, for passform o.l. er knall!

den er helk ok! den er ikke så vanntett som reima ( 5000mm vannsøyle ) så den tåler noe vann men er ikke fullt vanntett. litt kort i ryggen, ville tatt med barnet og prøvd den på. jenta mi hadde reflex vårdress i fjor og fikk ikke noe hull og rifter i den

Har den dressen til jenta mi. Men jenta mi er 7 år og veeeeldig aktiv, det må taes med i beregningen. Dressen hennes revnet på kneet etter en mnd. Det andre kneet ser veldig slitt ut også og revner nok snart. Takk gud for disse klistrelappene av regnstoff vi kan slenge på!!!

Har kjøpt en annen parkdressmodell fra Reflex, men ikke fått brukt den i og med at vi har full vinter her enda og vel så det. Sammenlignet den med Reima-dressen som ble brukt i fjor vår og i høst, og utseendemessig og materialmessig virker det ikke som det er noen større forskjeller.. 

Back
Topp