Erfaringer med Quinny zapp?

Gulljentå

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Anyone?

jeg har den![:)] snuppa e bare 9 mnd enda, så har bare brukt den som understell til bilstol! det var helt genialt!! jeg brukte den i hele sommer. har simo kombi og den er tung å bære, jeg tok atpåtil ks, å da var det genialt å ha quinny'n! den tar kjempeliten plass, og veier nesten ingenting!

Jeg har den liggende i bilen[;)] Alltid med på shopping! Gutten min er over 2 år og sitter som en konge i den vogna,han har jo ikke noe behov for å sove på handleturer så da er det helt greit at ryggen ikke kan legges ned[:)]

VUrderer å kjøpe denne, ikke er den dyr heller. Har en annen vogn til å gå tur med og sove i ellers, og tenkte denne var grei å ha i bilen

kjempe, kjempe, kjempefornøyd! Hadde en knall-rosa til Andrea.. så kommer nok til å kjøpe en til Oscar også.. eneste vogna som er godkjent som håndbagasje på fly.. kan  trille inn med den [;)] Kjempegod og trille.. MEN: det er en shopping-trille, den egner seg på jevne/flate underlag [:D]

kjempe deilig trille. bruker den til maxicosi setet nå, og skal bruke den til linnea som shoppingtrille når lucas har vokst ut av maxi cosien

Back
Topp