Erfaringer med Puregon?

Rosa på ball

Glad i forumet
Skulle egentlig på Menopur, men siden de finnes i kun 75 IE og 150 IE, ville legen at jeg skulle på Puregon i stedet, da han var redd for at 75 ble for knapt og med 150 kunne jeg bli overstimulert. Skal, når jeg kommer så langt, begynne på 100 IE Puregon.

Noen som har erfaringer med denne? Vet jo at det finnes en rekke bivirkninger, men hadde vært veldig greit å hørt om noen kan komme med noe info[:)]

Det høres behagelig ut[:)] Håper jeg er like heldig.. Hvilken styrke tok du?

tok 125 IE en uke....
Jeg har som regel hatt litt bivirkninger av denne, bl. annet kvalme og oppblåsthet. Men nå produserer jo jeg mange egg da, så det er nok en grunn til at jeg blir litt uvel. Men ikke noe STORE problemer så lenge jeg fikk riktig puregon mengde. Fikk nemlig for mye første forsøk, så da var det ikke så greit.

Men gjør det gjerne igjen og igjen bare det kan ende i en spire[:)]

Masse lykke til -ser du har noen forsøk bak deg[:(] Jeg har mange folikler på eggstokkene, så derfor var han veldig obs på og redd for overstimulering, så det blir nok litt oppfølging ift det[:)]

Hvor hører du til?

Så jo nå at du hadde spurt hvor jeg hører til - i det andre innlegget mitt[:)]

Vi hører til på Riksen...

eg gikk på puregon 225 IE og de tre siste dagene økte eg opp til 300IE[&:] så eg kjente godt i magen at det var noe pågang der ja[:)]

ORIGINAL: ElinR

eneste bivirkingen jeg fikk var et par blåmerker der jeg tok stikka [:)]

meg oxo[:)] hihi[:)]

jeg har gått på det 2 ganger(AIH), ikke merket stort igrunn. Da har jeg tatt alt fra 75 til 100 IE tror jeg, kanskje noen 50 også. Skal vel ha 50-75 IE under 1.forsøk da jeg er lett stimulerbar og har endel folikker, som legen sa, de ønsker ikke super mange egg heller. Bedre med noen store og fine, så da satser jeg på det[:D] Sprøyta er forresten kjempe enkel i bruk og jeg synes ikke det gjorde vondt å benytt den heller..

ORIGINAL: hegemw

med meg gikk de også veldig bra, kun blåmerker. det var nesesprayen som var verst hos meg

Det var det samme for meg så jeg skriver under på denne. Men jeg merker det godt i eggestokkene, men det er jo ingen bivirkning akkurat - bare at det forhåpentligvis foregår noe der nede, nå har jeg nesten diobbelt så sterk dose som sist gang, da hadde jeg startdose 175 iu nå startet jeg med 300 iu. Men det er ganske logisk at du kan bli oppblåst for folliklene trenger jo litt plass og det er også normalt med masse el slim,  el slim startet på dag 4 med sprøyter her, det er pga forhøyet østrogen = E2.

Back
Topp