Hei!
Er det noen her som har erfaringer med postafen (kvalmestillene) som er et reseptfritt legemiddel? Ble anbefalt å prøve dette mot kvalme av legen min. Har prøvd meg frem nå i 2 dager og det er svært god effekt. Det eneste jeg har opplevd av bivirkninger er tretthet og lett hodepine.. er i utgangspunktet skeptisk til å ta piller av noe slag.. men nå trengte jeg å komme meg litt "ovenpå" igjen!
(Foreskrevet dagsdose er max 1 tablett pr 12 timer)
Er det noen her som har erfaringer med postafen (kvalmestillene) som er et reseptfritt legemiddel? Ble anbefalt å prøve dette mot kvalme av legen min. Har prøvd meg frem nå i 2 dager og det er svært god effekt. Det eneste jeg har opplevd av bivirkninger er tretthet og lett hodepine.. er i utgangspunktet skeptisk til å ta piller av noe slag.. men nå trengte jeg å komme meg litt "ovenpå" igjen!
(Foreskrevet dagsdose er max 1 tablett pr 12 timer)
