erfaringer med Philips Avent SCD 505 babycaller?

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Da er det snart på tide å kjøpe seg en ny babycaller. Eg ser at Philips Avent SCD 505 blei testvinner no i 2014, men eg er litt usikker på den grunnet batteriet på babyenheten. Noen som har erfaringer å komme med??
 
Vi har den og er veldig fornøyde :) har ladderen stort sett i da så har ikke testet ut så veldig batteriet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vi har den, bruker ledning nesten hele tia, men vi brukte firstprice batterier i den en periode, og de holdt ca to netter før vi måtte bytte. Så piper det nok til at du hører det før batteriet tar slutt :)
 
Er fornøyd med den. Babyenheten er drøyt stor, men det visste jeg på forhånd, så det var greit.
Den står med strøm om nettene, men på batteri om dagen når mini sover ute.
Batteri-indikatoren blinker rødt lenge før den slutter å virke (blinket i flere dager hos meg).
Foreldreenheten piper hvis den er på og babyenheten ikke er på, så du får varsel hvis batteriene konker.

Absolutt verdt prisen, jeg hadde kjøpt den igjen.
 
Skal du bare ha den inne så er den ok. Er du sånn som meg som bor i en storby og drasser med deg ungen over alt og lar den sove ute over alt så er den totalt ubrukelig.

Da er jeg mye mer fornøyd med Neonate. Liten, lett, laaaaannngg batteri levetid og temperaturmåler (veldig kjekk!)
 
Skal du bare ha den inne så er den ok. Er du sånn som meg som bor i en storby og drasser med deg ungen over alt og lar den sove ute over alt så er den totalt ubrukelig.

Da er jeg mye mer fornøyd med Neonate. Liten, lett, laaaaannngg batteri levetid og temperaturmåler (veldig kjekk!)

Eneste eg klarte å plukke ut fra dette innlegget var storby, sove ute :eek:
og då tenker eg aleine? Lar folk barna stå på gata midt i byn å sove? Hvis noen stikker av med babyen da? Då hjelper en baby call lite :eek:



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noe av det jeg syns var veldig positivt med denne var at en kunne trykke på en knapp slik at man kunne høre i den andre enden. Ellers slo den bare inn om babyen laget lyd. (Om jeg ikke husker feil) Jeg syns det var veldig betryggende. ;)
 
Er også ganske fornøyd bortsett fra batteritiden...
 
Har nett kjøpt den hos Jollyroom til 599,- så synest den virker veldig grei! Og til den prisen var d ingenting å si på :)
 
Eneste eg klarte å plukke ut fra dette innlegget var storby, sove ute :eek:
og då tenker eg aleine? Lar folk barna stå på gata midt i byn å sove? Hvis noen stikker av med babyen da? Då hjelper en baby call lite :eek:



Sent from my iPhone using BV Forum

Der gjør jeg rett som det er.
 
Eneste eg klarte å plukke ut fra dette innlegget var storby, sove ute :eek:
og då tenker eg aleine? Lar folk barna stå på gata midt i byn å sove? Hvis noen stikker av med babyen da? Då hjelper en baby call lite :eek:



Sent from my iPhone using BV Forum

Det hadde ikke jeg turt... Jeg er glad for at jeg ikke bor i storby! Men selv på bygda lar jeg ikke vogna stå alene med mindre det er på besøk hos svigerfamilien.
 
Det hadde ikke jeg turt... Jeg er glad for at jeg ikke bor i storby! Men selv på bygda lar jeg ikke vogna stå alene med mindre det er på besøk hos svigerfamilien.

Ikkje eg heller. Vogna får ikkje stå utforbi huset her heller. Man vet aldri, selv om eg og bur langt utpå landet.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp