Erfaringer med p-plaster?

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Ja overskriften sier vel det meste [:)]

Har tatt ut hormonspiralen pga diverse plager, og tenkte nå å høre om å få p-plaster.. Det høres jo lovende ut [:)]

ORIGINAL: Tøsa

Jepp, jeg har det, love it!
Sitter godt på, aldri falt av.
Ikke har jeg blitt gravid heller[8D]

Ingen bivirkninger?

Signerer denne. Kommer til å gå tilbake til det etter fødsel også. Har ikkje merka noken bivirkninger.

Til meg falt det fort av, uansett hvor jeg plasserte det. Samt at huden der det hadde vert ble litt rød og irriter.
Annet enn det var jeg superfornøyd, så synets det var kjipt at det ikke funket for meg.

fantastisk, brukt det i 3 år og ikke blitt gravid.. brukte cerazette i ca 1,2 år og ble gravid.. sååååeh, ja! godt fornøyd! [:D]

eg likte ikkje å bruke p-plaster, det klødde og huden såg ut som ei kjøttkake der plasteret hadde vore

Jeg fikk sikkert halvparten av bivirkningene på lista, så den funka ikke for meg[8D]

ORIGINAL: [ellaumbrella]

Ja overskriften sier vel det meste [:)]

Mine erfaringer er dårlige!! de funket ikke på meg ! dessuten så syns jeg det var lite hygienisk, det ble veldig fort skittent og det satte igjen et ekkelt spor når jeg skulle skifte! jeg hadde heller gått for p-stav eller p-piller! :)

Bruker det når jeg ikke er gravid og jeg digger den!

Hm, usikker!

ORIGINAL: mammasøyensten

Til meg falt det fort av, uansett hvor jeg plasserte det. Samt at huden der det hadde vert ble litt rød og irriter.
Annet enn det var jeg superfornøyd, så synets det var kjipt at det ikke funket for meg.

samme her!

Samme her! Brukte det i flere år før jeg sluttet for å bli gravid. [:)] Lite bivirkninger.

På meg falt det bare av, men er flere år siden jeg prøvde det nå. En gang jeg var i syden hvor det var mye bading, gikk jeg tom for plaster fordi de bare falt av- ikke morro. Ellers kan jeg ikke huske at jeg hadde noen plager med det.

Back
Topp